Oferta pracy

Administrator Systemów Informatycznych Linux

LUX MED Sp. z o.o.

  • Postępu 21C, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

LUX MED Sp. z o.o.

Postępu 21C

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Linux Centos 7 i 8

  • Oracle Linux 8

  • VMware 6.5 i 6.7

  • Cloud

  • IaaC: Terraform

  • Chef

  • SAN: Macierze i przełączniki preferowane IBM i NetApp

O projekcie

Pion IT w LUX MED to ponad 400 wykwalifikowanych specjalistów, którzy codziennie wdrażają i utrzymują wiele rozwiązań informatycznych, wspierających m.in. pracę lekarzy, obsługę pacjentów i klientów.

Pracujemy w zgodnie z podejściem Scrumowym. Jesteśmy nastawieni na nowinki technologiczne, które wesprą biznes w rozwoju naszych usług. Tworzenia, rozwijania i zarządzania infrastrukturą nie wyobrażamy sobie bez automatyzacji.

Promujemy dzielenie się wiedzą, oferujemy elastyczność doboru rozwiązań, w tym możliwość proponowania nowych metod czy technologii.

Zdrowie i IT łączy więcej niż myślisz!

Twój zakres obowiązków

  • Administracja, konfiguracja i monitoring serwerowych systemów Linux onPremise oraz Cloud.

  • Administracja, konfiguracja i monitoring infrastruktury sprzętowej (serwery i macierze) oraz platformy wirtualizacyjnej VMware.

  • Rozwijanie narzędzi i oprogramowania wspierającego podejście IaaC.

  • Optymalizację środowiska.

  • Udział w projektach infrastrukturalnych.

  • Utrzymanie aktualnej dokumentacji systemów Linux.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość systemów Linux na poziomie administracyjnym (CentOS i\lub Oracle Linux).

  • Bardzo dobra znajomość administracji środowiskami wirtualnymi VMware (vCenter, ESXi, skrypty).

  • Bardzo dobra znajomość administracji macierzami dyskowymi (preferowani dostawcy IBM, NetApp).

  • Znajomość języka skryptowego (Bash i/lub Phyton, inne) na poziomie samodzielnego pisania skryptów administracyjnych.

  • Diagnostyka i monitorowanie przy pomocy Zabbix serwerów, usług sieciowych i aplikacji.

  • Tworzenie procedur i dokumentacji.

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającej rozumienie dokumentacji technicznej w zakresie realizowanych zadań.

Podział czasu pracy
50%

Projekty

20%

Zadania utrzymaniowe

20%

Tworzenie standardów w tym IaaC

10%

Spotkania

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 5

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • masz wpływ na wybór narzędzi i technologii
  • masz wpływ na rozwiązania technologiczne

To oferujemy

  • Elastyczną formę zatrudnienia.

  • Możliwość pracy zdalnej.

  • Dobra lokalizacja biura.

  • Pracę w przyjaznej atmosferze.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

Etapy rekrutacji
1

Jeśli uważasz, że to stanowisko jest dla Ciebie, zaaplikuj.

2

Zweryfikujemy, czy Twoje kwalifikacje pasują do stanowiska.

3

Jeśli tak - odezwiemy się do Ciebie i zaprosimy na rozmowę.

4

Spotkasz się z potencjalnym przyszłym Szefem.

5

Otrzymasz informację z finalną decyzją.