Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Administrator systemów - Technik Helpdesk

JETON Sp. z o.o.O firmie

4 0007 500 / mies. (zal. od umowy)
  • Targowa 66a
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

JETON Sp. z o.o.

Targowa 66a

Warszawa

Jeton Sp. z o.o. jest integratorem systemów IT oraz srebrnym partnerem Microsoft jako dostawca rozwiązań chmurowych. W naszej ofercie znajduje się dostarczanie Klientom jak najlepiej dopasowanych rozwiązań informatycznych. Portfolio firmy zawiera usługi w pełnym zakresie – od opracowania koncepcji i zaprojektowania rozwiązania, poprzez dobór optymalnej technologii, urządzeń, implementację oraz wdrożenie, aż po szkolenia, audyty, konsultacje i opiekę serwisową. Więcej informacji znajduje się na stronie https://www.jeton.pl

Administrator systemów - Technik Helpdesk

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń.
  • Administrowanie komputerami naszych klientów biznesowych.
  • Pomoc zdalna przy rozwiązywaniu problemów 
  • Obsługa informatyczna w siedzibie klienta.
  • Administrowanie serwerami MS Windows.
  • Dodawanie komputerów do domeny.
  • Zarządzanie usługami Microsoft 365.
  • Helpdesk użytkowników.
  • Wdrażanie zmian do infrastruktury, systemów informatycznych oraz ich optymalizacja i monitorowanie.
  • Przeprowadzanie audytów komputerów za pomocą oprogramowania.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Własnej działalności gospodarczej (preferowany kontrakt B2B) lub UoP.
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenia wyższego lub ostatnich lat studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne.
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji środowiska Windows.
  • Podstawy sieciowe (TCP) (konfigurowanie routerów).
  • Prawo jazdy kat. B; (WYMAGANE).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Umiejętność samoorganizacji.
  • Umiejętność rozmowy z klientem biznesowym i pracy w sytuacjach stresowych.

To co proponujemy:

  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie.
  • Udział w nowych projektach i ciągłe zdobywanie nowego doświadczenia
  • Umowa o pracę.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji.
  • Możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku.
  • Prywatną opiekę medyczną.

Ogłoszenie archiwalne