Oferta pracy
Numer referencyjny: AL/ASB/PS/332/1121
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Administrator Systemów w Dziale Billingu (PS)

Polkomtel Sp. z o.o.

Polkomtel Sp. z o.o.

Puławska 466

Ursynów

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • SQL

  • Oracle

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie ciągłości pracy oraz rozwiązywanie codziennych problemów związanych z działaniem systemów informatycznych odpowiedzialnych za realizację usług klientów prepaid, mix, klientów abonamentowych (Internet i głos), klientów cyfrowej platformy TV, obsługę cykli billingowych i płatności bankowych

  • Monitorowanie dostępności i wydajności systemów.

  • Monitorowanie zawartości logów i alarmów oraz tworzenie własnych narzędzi.

  • Zgłaszanie problemów oraz sugestii potrzebnych do modyfikacji systemów

  • w szczególności polegających na poprawie pojemności i wydajności

  • Udział w procesie testów nowych wersji aplikacji oraz implementacji nowych rozwiązań w środowisku produkcyjnym.

  • Wsparcie użytkowników oraz kontakt z dostawcami

  • Instalacja nowych wersji oprogramowania i poprawek

  • Współpraca przy przygotowywaniu konfiguracji dla nowych produktów

  • Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji oraz raportowanie działalności

  • z zakresu powierzonych zadań

  • Współpraca w projektach z innymi komórkami w Spółce przy opracowywaniu koncepcji rozwiązań dla nowych funkcjonalności systemów

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (preferowane kierunki: informatyka, telekomunikacja lub pokrewne)

  • Znajomości technologii bazodanowych ORACLE/MSSQL oraz konstruowania zapytań języka SQL lub procedur bazodanowych

  • Umiejętność posługiwania się Linux/Unix (pisanie skryptów shell’owych)

  • Zdolności analitycznego myślenia oraz umiejętność rozwiązywania problemów

  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu systemami billingowymi/płatności lub CRM

  • Gotowość do pełnienia dyżurów telefonicznych poza standardowymi godzinami pracy w trybie 24/7/365

To oferujemy

  • Pracę na odpowiedzialnym stanowisku

  • Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy

  • Zdobywanie wiedzy od praktyków oraz cenne doświadczenie

  • Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oferty pracownicze)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata