Oferta pracy
Nr ref.: AS/11/2021
Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Idea Getin Leasing S.A. z siedzibą we Wrocławiu 53-611, przy ul. Strzegomskiej 42b (dalej: zwany także „Spółką”). W sprawie ochrony dotyczących Pana/Pani danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z powołanym w Spółce Inspektorem Ochrony Danych poprzez przesłanie wiadomości na adres [email protected] lub pisemnie na adres siedziby Spółki, z dopiskiem „IOD”.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Administrator Systemów

Idea Getin Leasing S.A.

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ważna jeszcze 4 dni
    do: 04 gru 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Linux

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie infrastrukturą IT w tym:

  • serwerami fizycznymi (Dell, IBM, HP)

  • serwerami Linux (OEL, RHEL, Centos)

  • systemem kopii bezpieczeństwa (Commvault)

  • systemem monitorującym (Zabbix)

  • systemem telefonii VoIP (3CX)

  • środowiskiem wirtualnym (VMware vSphere)

  • rozwiązaniami chmurowymi (m365)

  • rozwiązywanie złożonych problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem IT (2-ga i 3-cia linia wsparcia)

  • zarządzanie dostępami

  • opracowywanie procedur oraz wprowadzanie usprawnień dotyczących infrastruktury technicznej

  • zapewnienie pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej sprzętu informatycznego (instalacja, konfiguracja, reakcja na incydenty)

  • monitorowanie bieżącej dostępności, wydajności systemów i aplikacji

  • rozwój narzędzi administracyjnych poprzez automatyzację i skrypty

  • tworzenie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji technicznej.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki informatyczne)

  • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (środowisko min. 50 serwerów, min. 500 stacji roboczych)

  • doświadczenie w instalowaniu, utrzymywaniu, zapewnieniu bezpieczeństwa i wspieraniu serwerów Linux (OEL, RHEL, Centos)

  • doświadczenie w utrzymaniu systemu kopii bezpieczeństwa (Commvault)

  • doświadczenie w administrowaniu systemami monitoringu (Zabbix, Nagios)

  • doświadczenie w utrzymaniu serwerów www (Apache) oraz aplikacyjnych (Wildfly, Tomcat)

  • umiejętność pisania skryptów (bash/Python/Perl)

  • umiejętność administrowania VMware vSphere

  • wysoka samodzielność w realizacji zadań

  • proaktywne podejście do pracy i zespołu

  • umiejętność pracy pod presja czasu, odporność na stres

  • znajomość języka angielskiego.

Mile widziane

  • doświadczenie w konfiguracji i zarządzaniu macierzami dyskowymi i sieciami SAN

  • znajomość systemów operacyjnych UNIX (AIX),

  • znajomość zagadnień dotyczących budowy, funkcjonowania i zabezpieczeń sieci LAN/WAN,

  • doświadczenie w administrowaniu Microsoft 365

  • znajomość systemów operacyjnych Windows Server

  • doświadczenie w zarządzaniu i utrzymywaniu Active Directory oraz usługami związanymi z AD (GPO, DNS, DHCP, DFS, WSUS, MDT)

  • certyfikaty potwierdzające posiadaną wiedzę, np. RHCSA, RHCE, RHCA, VCP, VCAP, MCSA, MCSE.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin

  • interesującą pracę w zespole profesjonalistów

  • pakiet socjalny (w tym prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport)

  • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy

  • indywidualne podejście do każdego pracownika

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • brak dress code’u

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • paczki świąteczne

  • inicjatywy dobroczynne

Idea Getin Leasing S.A.

Idea Getin Leasing S.A. powstała dzięki połączeniu najlepszych praktyk biznesowych Idea Leasing S.A. i Getin Leasing S.A. Jesteśmy liderem finansowania środków transportu w Polsce i ekspertem najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie finansowania firm.

Wspieramy rozwój polskich przedsiębiorców – mikro, małych i średnich firm – oferując bezpieczny i konkurencyjny pakiet usług finansowych. Od początku swego istnienia tworzymy trwałe relacje z klientami i szybko reagujemy na zmiany zachodzące na rynku, dostosowując swoją ofertę do potrzeb przedsiębiorców.

Przewiń do profilu firmy

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.