Oferta pracy

Administrator systemu Comarch ERP XL

TRMEW OBRÓT S.A.O firmie

TRMEW OBRÓT S.A.

ul

Warszawa

TRMEW Obrót S.A. jest obecnie jednym z największych niezależnych podmiotów na rynku energii elektrycznej w Polsce. Współpracujemy z najliczniejszą grupą wytwórców produkujących energię z odnawialnych źródeł. Działalność naszej spółki skupia się na wielu dziedzinach – od handlu hurtowego energią, prawami majątkowymi czy gwarancjami pochodzenia, po sprzedaż energii do odbiorców końcowych oraz kompleksowe rozwiązania dla firm w zakresie instalacji kogeneracyjnych, opartych o gaz ziemny, LNG oraz biogaz.
 
Do naszego Biura IT, poszukujemy:
Administrator systemu Comarch ERP XL

Opis stanowiska:

  • utrzymanie ciągłości działania systemu Comarch ERP XL,
  • monitorowanie wydajności działania systemu ERP,
  • analizowanie logów aplikacyjnych oraz dokumentowanie problemów związanych z działaniem aplikacji,
  • zakładanie zgłoszeń u dostawców oraz czynna współpraca z dostawcami w celu rozwiązania bieżących problemów z działaniem aplikacji,
  • współpraca z działem IT odpowiedzialnym za utrzymanie infrastruktury w celu prowadzenia diagnostyki błędnego działania systemu,
  • współpraca z użytkownikiem końcowym w celu przygotowywania wymagań dotyczących niezbędnych zmian, które muszą być wprowadzone w systemie,
  • utrzymanie (aktualizacja) dokumentacji systemu,
  • przygotowywanie procedur zarządzania zmianami, prowadzenie dokumentacji zmian przeprowadzanych na systemie oraz komunikacja tych zmian do innych działów korzystających z aplikacji,
  • czynny udział w przygotowywaniu planu testów oraz ich przeprowadzanie po instalacji poprawek/zmian na aplikacji,
  • zarządzanie kontami oraz przydzielaniem uprawnień w systemie dla użytkowników końcowych,
  • realizacja zmian konfiguracji na potrzeby biura księgowego,
  • tworzenie/zlecanie skryptów/programów dla importu, exportu faktur i innych dokumentów,
  • realizacja i kontrola wymiany danych międzysystemowej,
  • pełna współpraca w zakresie wsparcia procesu wdrażania systemu ERP XL w organizacji,
  • umiejętność pisania schematów księgowych oraz realizowanie konfiguracji pod potrzeby księgowości,
  • umiejętność optymalizacji procesów księgowych przez automatyzację procesów powtarzających się.

Wymagania:

  • znajomości baz danych: MS SQL, MySQL,
  • doświadczenia na stanowisku Administrator Aplikacji, w szczególności jako administrator systemu
    Comarch ERP XL,
  • chęci dalszego rozwoju,
  • ogólna wiedza księgowa,
  • umiejętności współpracy w zespole.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę na cały etat,

  • Przyjazną atmosferę pracy, opartą na szacunku i zaufaniu

  • Pakiet benefitów pracowniczych: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie posiłków, kartę Multisport,

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy

 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez TRMEW Obrót S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest TRMEW Obrót S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rydygiera 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy