Ta oferta pracy jest nieaktualna od 3 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator systemu ERP - Analityk

  • Solec Kujawski, kujawsko-pomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 16.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    P.W. AUTOS to w 100% polska firma działająca od ponad 25 lat w branży automotiv. Dostarczamy części zamienne i reagujemy na potrzeby klientów już w 84 miejscach w Polsce i kilkunastu na terenie Czech i Słowacji. W związku z rosnącymi potrzebami naszych klientów poszukujemy gotowych i chętnych do pracy pracowników. Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

    Administrator systemu ERP - Analityk
    Miejsce pracy: Solec Kujawski
    Aplikuj i dołącz do najlepszych w branży!!!

    Główne obowiązki:

    • utrzymywanie oraz prowadzenie działań związanych z aktualizacją oraz rozwojem aplikacji
    • wsparcie dla użytkowników końcowych
    • przyjmowanie zgłoszeń o awariach systemów, diagnozowanie przyczyn awarii i podejmowanie starań zmierzających do ich usunięcia
    • analiza potrzeb użytkowników i dopasowywanie rozwiązań systemowych,
    • udział w tworzeniu koncepcji rozwoju systemu i specyfikacji technicznych
    • koordynacja nowo wdrażanych projektów (aplikacji)
    • testowanie wersji aktualizacyjnych oraz nowych funkcjonalności systemów
    • diagnozowanie problemów oraz wprowadzanie drobnych poprawek
    • współpraca z podwykonawcami
    • prowadzenie dokumentacji technicznej dla istniejących systemów
    • zarządzanie bazą użytkowników, hasłami użytkowników oraz uprawnieniami do systemów informatycznych
    • przygotowywanie analiz i zestawień na podstawie danych uzyskanych z systemu ERP

    Od kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe: informatyka
    • min. 3 letniego doświadczenia w obszarze zarządzania/utrzymywania aplikacji biznesowych
    • znajomości systemów ERP
    • doświadczenia we wdrażaniu systemów ERP
    • znajomości procesów zachodzących w firmach handlowych
    • praktycznej znajomość języka SQL (ORACLE)
    • praktycznej znajomości narządzi Microsoft Office
    • znajomości języka angielskiego
    • zdolności analitycznych
    • odpowiedzialności za powierzone zadania
    • dobrej organizacji pracy
    • umiejętności pracy zespołowej
    • umiejętności pracy pod presją czasu i odporność na stres

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
    • ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
    • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

    Oso­by za­in­te­re­so­wa­ne ofer­tą pra­cy pro­si­my o prze­sła­nie CV i li­stu mo­ty­wa­cyj­ne­go klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PW Autos z siedzibą w Solcu Kujawskim ul. Unii Europejskiej 2B,
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,
    3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 12 m-cy na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji,
    4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody,
    5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    6) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.