Oferta pracy

Administrator Systemu Teta

HRK S.A.

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

System operacyjny

O projekcie

W związku z dynamicznym rozwojem działu Payroll Consulting poszukujemy osób, które będą pełniły funkcję Administratora systemu TETA

Twój zakres obowiązków

  • Administrowanie systemem TETA,

  • Konfigurowanie systemu w zakresie implementacji systemów wynagrodzeń, reguł dekretacji księgowej, tworzenie dedykowanych formularzy, workflow, transformacji i obiegu dokumentów,

  • Tworzenie przy pomocy SQL/plSQL dedykowanych raportów i interfejsów,

  • Praca na bazach danych Oracle,

  • Migrowanie danych między różnymi systemami baz danych,

  • Wdrażanie i optymalizowanie procesów i funkcjonalności w systemie Teta,

Nasze wymagania

Doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi organizacjami oraz w obszarze wsparcia i obsługi procesów kadrowo – płacowych w dynamicznym środowisku biznesowym.

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 18

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • rozwijasz kilka projektów jednocześnie
  • koncentrujesz się na utrzymaniu kodu

Skład zespołu

  • project manager
  • administrator IT

Tak pracujemy nad projektem

  • narzędzia do trackowania zadań

  • środowiska testowe

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • treningi umiejętności miękkich

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Spotkanie z Dyrektor Zarządzającą

HRK S.A.

Zespół HRK Payroll specjalizuje się w obsłudze kadrowo-płacowej. Ponad 250 ekspertów i ekspertek pracuje dla ponad 150 klientów z branż takich jak farmacja, finanse i ubezpieczenia, retail, SSC/BPO, produkcja, IT & Teleco, czy energetyka. Nasza główna siedziba znajduje się w Warszawie. Posiadamy także biuro w Łodzi, Wrocławiu i Krakowie.

Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment & Development Center), budowanie ścieżek kariery, a także usługi z zakresu employer brandingu oraz obsługi kadr i płac

Przewiń do profilu firmy