Oferta pracy

Administrator w dziale Zakupów i Obsługi Klienta

TOYOTA TSUSHO EUROPE S.A.

TOYOTA TSUSHO EUROPE S.A.

Mariana Jachimowicza 6

Wałbrzych

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie i nadzór nad procesem realizacji zamówień

  • Przetwarzanie zamówień w systemie ERP

  • Monitorowanie statusu dostaw

  • Obsługa procesu reklamacji (uszkodzenia transportowe, przekroczenia terminów dostaw, pomyłki magazynowe)

  • Wystawianie faktur sprzedaży

  • Efektywna komunikacja z magazynem – awizacja dostaw po odprawie celnej

Nasze wymagania

  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych

  • Doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie- poziom minimum B1

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel

  • Sumienność, skrupulatność i dbałość o szczegóły

  • Zdolności analitycznego myślenia

  • Zdolności komunikacyjne

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowym środowisku

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Coroczne waloryzacje wynagrodzeń

  • Bogaty pakiet benefitów m.in.: bezpłatna opieka medyczna, karta Multisport, Sodexo Flexi Pass, Lunch Pass, dofinansowanie do wypoczynku

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • preferencyjne pożyczki

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • Premia regulaminowa

  • karta lunchowa

TOYOTA TSUSHO EUROPE S.A.

Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Toyota Tsusho Corporation, która została założona w 1948 roku. Toyota Tsusho Europe SA jest znaczącą firmą handlową na świecie. Oferuje produkty i usługi m.in. dla przemysłu samochodowego. Na polskim rynku działamy od 2000 roku.

Przewiń do profilu firmy