Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator Wspólnot Mieszkaniowych

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie
  • Kierownik
  • 2019-05-14

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Przedmiotem działalności firmy AGIS NIERUCHOMOŚCI jest zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi (nieruchomości handlowe, biurowce, hale, magazyny), property & facility management wraz z komercjalizacja nieruchomości, administrowanie nieruchomościami mieszkaniowymi (Wspólnoty Mieszkaniowe, nieruchomości prywatne oraz z zasobu państwowego), pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, a także szereg kompleksowych usług mających na celu właściwe wywiązywanie się z zawartych kontraktów. 

    Początkowo z racji umiejscowienia firma zawężała zakres swojej działalności do województwa pomorskiego, w chwili obecnej obsługujemy nieruchomości na terenie całego kraju posiadając osiem oddziałów: Rumia, Gdynia, Nowy Dwór Gdański, Warszawa, Białystok oraz Wrocław.

    Miejsce pracy: Trójmiasto/Warszawa 
    Region: Pomorskie/ Mazowieckie
    Administrator Wspólnot Mieszkaniowych
    Miejsce pracy: Trójmiasto/Warszawa

    OPIS STANOWISKA:

    • praca na terenie Trójmiasta/ Warszawy
    • bieżąca obsługa budynków mieszkaniowych polegająca na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania nieruchomości
    • stały kontakt z Najemcami/ Inwestorami
    • pozyskiwanie nowych zleceń, kontraktów poprzez narzędzia marketingu i reklamy
    • prowadzenie i nadzór nad przeglądami na obiektach
    • przygotowanie cyklicznych raportów dotyczących nieruchomości
    • wyjazdy i delegacje na zasób firmy położony poza województwem pomorskim/Mazowieckim

    WYMAGAMY:

    • państwowej licencji Zarządcy Nieruchomości (mile widziane)
    • min. dwuletniego doświadczenia w zakresie zarządzania / administrowania,
    • znajomości zakresu pracy property managera
    • znajomości podstawowych zagadnień z zakresu FM nieruchomości komercyjnych (opcjonalnie)
    • wykształcenia wyższego
    • podstawy marketingu i reklamy
    • znajomości obsługi komputera (MS Office) prawa jazdy kat. B
    • umiejętności pracy w warunkach stresowych
    • dyspozycyjności
    • sumienności i odpowiedzialności
    • własny samochód będzie dodatkowym atutem przy rekrutacji

    OFERUJEMY:

    • atrakcyjny system prowizji
    • pracę w prężnej dynamicznej firmie
    • możliwość rozwoju osobistego poprzez uczestnictwo w konferencja i szkoleniach związanych
      z Property&Facility Management
    • kontakt z największymi deweloperami i firmami z branży Facility Management
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Agis Management Group Sp Z o.o z siedzibą w Rumi przy ulicy Starowiejskiej 49 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.