Ta oferta pracy jest nieaktualna od 926 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Agent ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 06.05.2015

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Since 1843, we’ve set the standard for excellence in everything we do. No company on earth has a stronger or more compelling history of delivering the hardworking, innovative, powerful tools that help professionals around the world build, repair, and protect the world’s most valuable things.

We are the leader in tools and security. We are Stanley Tools. We are DeWalt. We are Mac Tools. We are Porter-Cable. And we are much more. We are the doors that protect you at airports. We are the lock and deadbolt on your front door. We are the hydraulic breakers that rescue trapped earthquake survivors. We are the people on the phone in an emergency.

 No matter where you live, what car you drive, what stores you shop at, or what building you work in, you can bet that we had a hand in making it work. And you can guarantee that we’ll keep making it work.

Our brands: Stanley, Black&Decker, DeWalt, Porter-Cable, Mac Tools, Facom, Usag, Bostitch.

Stanley Black & Decker Shared Services Centre, located in Warsaw, is looking for a specialist for the position of:

Agent ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa


Osoba na tym stanowisku będzie częścią zespołu Obsługi Klienta Transakcyjnego Regionu EMEA, którego rolą jest obsługa transakcyjna zamówień zakupowych klientów z danego kraju. Osoba ta będzie wchodzić w skład zespołu Iitaly &Iberia.

Główne odpowiedzialności:

  • Tworzenie i aktualizowanie zamówień klientów z regionu w systemie SAP
  • Tworzenie not kredytowych i debetowych z regionu w systemie SAP
  • Obsługa reklamacji w systemie Get-paid
  • Wspieranie zespołu w wprowadzaniu zamówień oraz przeprowadzaniu innych działań transakcyjnych Obsługi Klienta
  • Przygotowywanie i uzupełnianie raportów w celu monitorowania jakości przetwarzanych zamówień
  • Analizowanie pojawiających się niezgodności oraz uczestniczenie w usprawnianiu jakości obsługi zleceń
  • Tworzenie oraz aktualizowanie bazy wewnętrznych procedur wprowadzania zleceń sprzedaży

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie
  • bardz dobra znajomość języka hiszpańskiego
  • komunikatywna znajomośc języka angielskiego
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Orientacja na rozwiązywaniu problemów
  • Predyspozycje do pracy według określonych procedur
  • Wysoki poziom motywacji oraz poczucia odpowiedzialności

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym zespole
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną

Please send your CV in

We reserve the right to reply to selected offers only.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się