Oferta pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sperasoft Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Na Kozłówce 27, 30-664 Kraków, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000547960, NIP: 6793108964, dane osobowe przetwarzane będą na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu tej i przyszłych rekrutacji; przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzania danych w procesie rekrutacji, nie dłużej niż przez okres 1 roku od wyrażenia zgody, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do osiągnięcia celu; skutkiem odmowy podania przez Panią/Pana danych osobowych będzie brak możliwości uczestniczenia w procesie rekrutacji, przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach określonych przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: [email protected]

Agent ds. wsparcia gracza z językiem niemieckim - Gry wideo

Keywords Studios

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ważna 20 godzin
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Wspieraj graczy w rozwiązaniu różnych problemów dotyczących gry.

  • Wykorzystaj swoje umiejętności śledcze i rozwiązuj zapytania graczy za pośrednictwem systemu zgłoszeń. Brak rozmów telefonicznych!

  • Współpracuj z zespołami wewnętrznymi przy zadaniach związanych z danym projektem.

  • Zapewnij pomoc deweloperom gier, przekazując im ważne i kluczowe informacje ze wszystkich incydentów, które pomagasz rozwiązać graczom.

  • Zostań ekspertem gry, którą wspierasz.

Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

  • Dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu, czasem również w weekendy.

  • Elastyczność w zakresie pracy zmianowej.

  • Zainteresowanie grami wideo będzie dodatkowym atutem.

  • Znajomość podstawowych aplikacji biurowych.

  • Znajomość pakietu MS Office i pakietu Google będzie dodatkowym atutem.

  • Wysoki poziom etyki zawodowej i osobistej.

Mile widziane

  • 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisko w dziale obsługi klienta.

  • Doświadczenie w obsłudze programu Zendesk.

To oferujemy

  • Praca przy ciekawych projektach.

  • Pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna oraz karta MultiSport.

  • Darmowe napoje i świeże owoce.

  • Przyjazna atmosfera.

  • Strefa relaksu z grami wideo.

  • Atrakcyjny program poleceń.

  • Możliwość rozwoju w branży gier.

  • Imprezy firmowe.

  • Swobodne i przyjemne środowisko pracy.

  • Przyjemna lokalizacja w dzielnicy biznesowej „Green Park”.(Z powodu COVID-19, kandydaci którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacyjny, będą mogli pracować w domu do czasu zniesienia ograniczeń.)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

Keywords Studios

Keywords Player Support to szybko rozwijająca się linia serwisowa firmy Keywords Studios, oferująca stanowiska obsługi klienta w ekscytującej branży gier!

Pionierzy i Liderzy, od ponad 20 lat jesteśmy wiodącym międzynarodowym dostawcą usług dla firm, które publikują i programują gry MMO, wirtualne światy, gry społecznościowe, gry casual, gry mobilne i treści transmedialne. Świadczymy również usługi dla dostawców płatności internetowych i towarów wirtualnych.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Nasz zespół rekrutacyjny przeprowadzi całość procesu rekrutacyjnego w formie online, aby wyjść naprzeciw osobom zainteresowanym aplikowaniem.

Powodzenia i czekamy na Ciebie!