Oferta pracy

Agent nieruchomości - Specjalista ds. Marketingu i PR

FRANCHISE MARKETING SYSTEMS sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 20 gru 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

FRANCHISE MARKETING SYSTEMS sp. z o.o.

tripinvest - to międzynarodowy zespół ekspertów wyspecjalizowanych w branży nieruchomości.

Jesteśmy projektem wywodzącym się z grupy spółek Dajami, które działają na rynku polskim (LoveAir, AmperGo, Aero7, LoveCoffee, LifePlanet) oraz zagranicznych (Hiszpania, Niemcy, Czechy, USA i kilka innych).

Działalność tripinvest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie Europejczyków w zakresie inwestowania w atrakcyjnie położone nieruchomości turystyczne o wysokiej stopie zwrotu. Szybki rozwój marki to dowód na ogromny potencjał branży.

Otwierając dostęp do naszego know-how oraz wypracowanej struktury agencyjnej umożliwiamy profesjonalne wejście na międzynarodowy rynek nieruchomości. To doskonała szansa na szybki rozwój i duże zyski.

Agent nieruchomości - Specjalista ds. Marketingu i PR

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • udzielanie informacji dotyczących współpracy partnerskiej,
  • aktywny udział w spotkaniach biznesowych z Klientami/Partnerami, prezentacja strategii marketingowych, podpisywanie umów marketingowych,
  • pełnienie roli rzecznika prasowego – odpowiadania na zapytanie z mediów, tworzenie treści do komunikatów prasowych, artykułów i prezentacji,
  • aktywne współtworzenie wizerunku firmy,
  • budowanie sieci kontaktów w mediach społecznościowych.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w branży nieruchomości,
  • biegła znajomość mediów społecznościowych,
  • skuteczność w budowaniu relacji z mediami,
  • komunikatywność, łatwość wystąpień publicznych,
  • wysoka motywacja do realizacji celów,
  • umiejętność planowania oraz organizacji pracy własnej,
  • odporność na stres i zmiany,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • mile widziane doświadczenie w obszarze profesjonalnego public relations.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji (m.in. Polska, Hiszpania, Niemcy),
  • możliwość pracy w biurach w Hiszpanii z całym zespołem,
  • umowę o pracę bądź kontrakt B2B,
  • wpływ na kierunek oraz tempo własnego rozwoju w strukturach organizacji,
  • poznawanie i budowanie relacji z Partnerami, Inwestorami i Przedsiębiorcami,
  • pracę w młodym, zgranym zespole, duża dynamika firmy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, systemy premiowe i akcyjne (RSU),
  • luźną, niekorporacyjną, sprzyjającą osiąganiu celów atmosferę.


tripinvest - to międzynarodowy zespół ekspertów wyspecjalizowanych w branży nieruchomości.

Jesteśmy projektem wywodzącym się z grupy spółek Dajami, które działają na rynku polskim (LoveAir, AmperGo, Aero7, LoveCoffee, LifePlanet) oraz zagranicznych (Hiszpania, Niemcy, Czechy, USA i kilka innych).

Działalność tripinvest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie Europejczyków w zakresie inwestowania w atrakcyjnie położone nieruchomości turystyczne o wysokiej stopie zwrotu. Szybki rozwój marki to dowód na ogromny potencjał branży.

Otwierając dostęp do naszego know-how oraz wypracowanej struktury agencyjnej umożliwiamy profesjonalne wejście na międzynarodowy rynek nieruchomości. To doskonała szansa na szybki rozwój i duże zyski.

Agent nieruchomości - Specjalista ds. Marketingu i PR

Zakres obowiązków:

  • udzielanie informacji dotyczących współpracy partnerskiej,
  • aktywny udział w spotkaniach biznesowych z Klientami/Partnerami, prezentacja strategii marketingowych, podpisywanie umów marketingowych,
  • pełnienie roli rzecznika prasowego – odpowiadania na zapytanie z mediów, tworzenie treści do komunikatów prasowych, artykułów i prezentacji,
  • aktywne współtworzenie wizerunku firmy,
  • budowanie sieci kontaktów w mediach społecznościowych.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w branży nieruchomości,
  • biegła znajomość mediów społecznościowych,
  • skuteczność w budowaniu relacji z mediami,
  • komunikatywność, łatwość wystąpień publicznych,
  • wysoka motywacja do realizacji celów,
  • umiejętność planowania oraz organizacji pracy własnej,
  • odporność na stres i zmiany,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • mile widziane doświadczenie w obszarze profesjonalnego public relations.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji (m.in. Polska, Hiszpania, Niemcy),
  • możliwość pracy w biurach w Hiszpanii z całym zespołem,
  • umowę o pracę bądź kontrakt B2B,
  • wpływ na kierunek oraz tempo własnego rozwoju w strukturach organizacji,
  • poznawanie i budowanie relacji z Partnerami, Inwestorami i Przedsiębiorcami,
  • pracę w młodym, zgranym zespole, duża dynamika firmy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, systemy premiowe i akcyjne (RSU),
  • luźną, niekorporacyjną, sprzyjającą osiąganiu celów atmosferę.

Ogłoszenie archiwalne