dofinansowanie szkoleń i kursów
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAgent Nieruchomości – Specjalista ds. zakupu i sprzedaży mieszkań dla klienta
SonarHome S.A.O firmie
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Praca zdalna
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Twój zakres obowiązków
Dogranie szczegółowych kryteriów poszukiwanych nieruchomości oraz warunków współpracy z kupującymi, pochodzącymi z naszych źródeł
Szukanie, weryfikowanie i nabywanie mieszkań w imieniu naszych inwestorów oraz naszych wybranych klientów
Wyszukiwanie mieszkań do kupienia, spełniającej zakładane kryteria, a następnie ich telefoniczna oraz osobista weryfikacja
Tworzenie dokumentacji zdjęciowo-ankietowej z wizji lokalnej, wychwytywanie usterek, wad, ale też nieoczywistych zalet
Negocjowanie ze sprzedającym w imieniu kupującego
Całościowe wsparcie stron (w tym sprzedających) w procesie przygotowania do transakcji oraz po transakcji
Nasze wymagania
Udokumentowana praca z klientem kupującym na rynku mieszkaniowym (jako pośrednik lub przedstawiciel inwestora)
Znajomość lokalnego rynku nieruchomości (preferowana Warszawa)
Biegłość w obsłudze zaawansowanych narzędzi CRM (w szczególności HubSpot)
Umiejętność liczenia rentowności zakupów, najmu oraz zwrotu z inwestycji
Dobra znajomość języka angielskiego
To oferujemy
Możliwość budowania unikalnego projektu technologicznego na rynku nieruchomości
Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
Narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon, materiały marketingowe
System szkoleń i wdrożenia
Możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy, w tym możliwość zostania wspólnikiem spółki
Pracę zdalną z możliwością pracy w biurze w centrum Warszawy
Benefity
możliwość pracy zdalnej
SonarHome S.A.
SonarHome jest pierwszym w Polsce iBuyerem. iBuying to usługa szybkiej i bezpiecznej sprzedaży mieszkania bezpośrednio do firmy. iBuyer kupuje mieszkanie w oparciu o cenę rynkową, od razu wypłacając sprzedającemu gotówkę. Upraszcza i skraca to proces sprzedaży mieszkania, który może trwać tylko kilka dni, zamiast kilku miesięcy.
Wraz z rosnącą liczbą przeprowadzanych przez nas transakcji rozwijamy nasz zespół handlowy. Szukamy osoby, która kocha szukać, negocjować i kupować mieszkania. W tej roli będziesz reprezentować przede wszystkim naszych zaprzyjaźnionych inwestorów (kupujących) którzy budują portfele mieszkań na wynajem lub jako lokata kapitału, ale również osób poszukujących mieszkania do kupienia na własne potrzeby.
Wraz z CV prosimy o przesłanie odpowiedzi na poniższe zadania rekrutacyjne:
1. Opisz 2-3 przypadki Twoich doświadczeń szukania mieszkania (dla kogoś lub siebie), zakończone sukcesem.
a. Kim była osoba szukająca mieszkania, jakie były jej potrzeby, oczekiwania i kryteria
b. Jak wyglądał proces? Co poszło dobrze, a co źle?
c. Jaki był finalny efekt?
2. Wymień 3-4 najważniejsze korzyści z szukania mieszkania do kupienia przez osobę zewnętrzną.
3. Opisz jakie systemy do zarządzania klientami (CRM) znasz i w jaki sposób z nich korzystasz.