Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Homehunters sp. z o .o z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Krakowska 291 lok. U6 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Agent Nieruchomości

Homehunters Sp. z o.o.O firmie

1 000‐20 000 zł / mies. (zal. od umowy)
  • Aleja Krakowska 291
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 12 lut 2021
  • Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Homehunters Sp. z o.o.

Aleja Krakowska 291

Warszawa

Homehunters Sp. z o.o.

HOMEHUNTERS to prężnie działająca agencja nieruchomości, odznaczająca się profesjonalizmem oraz wysokimi kompetencjami.

SZCZEGÓLNIE ZAPRASZAMY OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM

WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA: PROWIZJA LUB PODSTAWA + PROWIZJA

Jesteśmy na rynku od wielu lat, przetrwaliśmy już nie jeden kryzys i cały czas się rozwijamy. Oferujemy pracę w przyjaznej atmosferze, na dogodnych warunkach współpracy. Nie jesteśmy korporacją, w związku z czym procesy decyzyjne dotyczące wszelkich kwestii, są załatwiane na bieżąco, bez zbędnych komplikacji. Pracujemy w nowocześnie urządzonym, reprezentacyjnym biurze, w zgranym zespole kilkunastu osób. Jeździmy na szkolenia zewnętrzne organizowane w różnych miejscach w Polsce. Organizujemy spotkania integracyjne połączone atrakcjami sportowymi np. kajaki, paintball, kręgle.
Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze rynku nieruchomościami. Dla naszych klientów służymy fachową pomocą na każdym etapie realizacji transakcji. Udzielamy wsparcia zarówno przy planowaniu jak i podczas całego procesu zakupu lub sprzedaży nieruchomości. Indywidualne podejście do klienta pozwala nam dobrać optymalne rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla zainteresowanych osób.
Naszym celem jest satysfakcja klienta oraz jego zadowolenie, a także utrzymanie trwałych relacji, opartych na wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Dążymy do uzyskania jak najlepszych wyników, które będą nas wyróżniać na tle innych. Staramy się, aby nasi klienci cenili nas za wiedzę, kompetencje oraz indywidualizm.

Agent Nieruchomości

Miejsce pracy: Warszawa

Podstawowe zadania:

  • przyjmowanie ofert i obsługa osób poszukujących nieruchomości przy użyciu systemu komputerowego ASARI
  • sporządzanie ofert nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i wynajmu
  • prezentacja nieruchomości
  • koordynowanie procesu sprzedaży
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie zakupu/sprzedaży i najmu/wynajmu nieruchomości 

Wymagamy:

  • minimum średniego wykształcenia
  • zainteresowania rynkiem nieruchomości
  • predyspozycji do pracy z klientami
  • samodzielności, systematyczności, komunikatywności
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • wysokiej kultury osobistej
  • odporności na stres
  • umiejętności obsługi komputera
  • zdolności negocjacyjnych
  • umiejętności pracy w zespole

Mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego
  • doświadczenie w obsłudze rynku nieruchomości

Oferujemy:

  • możliwość korzystania z samochodów firmowych
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (telefon, komputer, aparat fotograficzny)
  • elastyczny czas pracy
  • dostęp do szerokiej bazy klientów
  • intensywne wsparcie marketingowe (banery, wyróżnienia)
  • opiekę merytoryczną i prawną nad prowadzonymi transakcjami
  • przyjazną atmosferę pracy, spotkania integracyjne
  • wstępne szkolenia z zakresu obsługi programów, podstaw prawnych, rozmowy z klientami
  • możliwość odbycia szkoleń organizowanych przez firmy zewnętrzne
  • możliwość wyboru preferowanego segmentu klienta


HOMEHUNTERS to prężnie działająca agencja nieruchomości, odznaczająca się profesjonalizmem oraz wysokimi kompetencjami.

SZCZEGÓLNIE ZAPRASZAMY OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM

WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA: PROWIZJA LUB PODSTAWA + PROWIZJA

Jesteśmy na rynku od wielu lat, przetrwaliśmy już nie jeden kryzys i cały czas się rozwijamy. Oferujemy pracę w przyjaznej atmosferze, na dogodnych warunkach współpracy. Nie jesteśmy korporacją, w związku z czym procesy decyzyjne dotyczące wszelkich kwestii, są załatwiane na bieżąco, bez zbędnych komplikacji. Pracujemy w nowocześnie urządzonym, reprezentacyjnym biurze, w zgranym zespole kilkunastu osób. Jeździmy na szkolenia zewnętrzne organizowane w różnych miejscach w Polsce. Organizujemy spotkania integracyjne połączone atrakcjami sportowymi np. kajaki, paintball, kręgle.
Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze rynku nieruchomościami. Dla naszych klientów służymy fachową pomocą na każdym etapie realizacji transakcji. Udzielamy wsparcia zarówno przy planowaniu jak i podczas całego procesu zakupu lub sprzedaży nieruchomości. Indywidualne podejście do klienta pozwala nam dobrać optymalne rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla zainteresowanych osób.
Naszym celem jest satysfakcja klienta oraz jego zadowolenie, a także utrzymanie trwałych relacji, opartych na wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Dążymy do uzyskania jak najlepszych wyników, które będą nas wyróżniać na tle innych. Staramy się, aby nasi klienci cenili nas za wiedzę, kompetencje oraz indywidualizm.

Agent Nieruchomości

Podstawowe zadania:

  • przyjmowanie ofert i obsługa osób poszukujących nieruchomości przy użyciu systemu komputerowego ASARI
  • sporządzanie ofert nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i wynajmu
  • prezentacja nieruchomości
  • koordynowanie procesu sprzedaży
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie zakupu/sprzedaży i najmu/wynajmu nieruchomości 

Wymagamy:

  • minimum średniego wykształcenia
  • zainteresowania rynkiem nieruchomości
  • predyspozycji do pracy z klientami
  • samodzielności, systematyczności, komunikatywności
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • wysokiej kultury osobistej
  • odporności na stres
  • umiejętności obsługi komputera
  • zdolności negocjacyjnych
  • umiejętności pracy w zespole

Mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego
  • doświadczenie w obsłudze rynku nieruchomości

Oferujemy:

  • możliwość korzystania z samochodów firmowych
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (telefon, komputer, aparat fotograficzny)
  • elastyczny czas pracy
  • dostęp do szerokiej bazy klientów
  • intensywne wsparcie marketingowe (banery, wyróżnienia)
  • opiekę merytoryczną i prawną nad prowadzonymi transakcjami
  • przyjazną atmosferę pracy, spotkania integracyjne
  • wstępne szkolenia z zakresu obsługi programów, podstaw prawnych, rozmowy z klientami
  • możliwość odbycia szkoleń organizowanych przez firmy zewnętrzne
  • możliwość wyboru preferowanego segmentu klienta

Ogłoszenie archiwalne