Ta oferta pracy jest nieaktualna od 82 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Ajent stacji paliw MOYA

  • Białystok, podlaskie
  • Specjalista
  • 06.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    MOYA SIEĆ STACJI PALIW

    Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci stacji paliw w Polsce. Pierwszą stację uruchomiliśmy w 2009 roku, obecnie posiadamy już ponad 170 obiektów. Wyróżnia nas wszechstronna, stale rozwijająca się oferta obejmująca m.in. koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, ulepszony diesel ON MOYA POWER, program flotowy MOYA FIRMA. W trosce o naszych Klientów, wprowadzamy atrakcyjne promocje, realizujemy ogólnopolskie działania marketingowe, oferujemy program lojalnościowy MOYA VIP.
     
    Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy,
    chcą zainwestować w swój rozwój i Firmy
    mają w sobie charyzmę wyznaczania nowych kierunków rozwoju
                                                                                              
    Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjna!!!
    AJENT STACJI PALIW MOYA
    Miejsce pracy: Białystok


    Oferujemy

    • współpracę w oparciu o umowę ajencyjną
    • doradztwo i pomoc w zakresie prowadzenia samodzielnej działalności gospodarczej
    • możliwości rozwoju zawodowego
    • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa, prowizja zależna od realizacji wyznaczonych zadań
    • szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym
    • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia

    Opis stanowiska:

    • gotowość do podjęcia samodzielnej działalności gospodarczej (wymóg konieczny)
    • nadzór nad realizacją planów sprzedaży oraz sytuacją finansową Stacji Paliw
    • kompleksowe zarządzanie procesem sprzedaży
    • wdrażanie i monitorowanie funkcjonowania procedur operacyjnych standardów funkcjonowania sieci sprzedaży
    • rekrutacja i zatrudnianie pracowników
    • konstruowanie i wdrażanie planów szkoleniowych dla pracowników
    • analiza rynku i konkurencji, identyfikacja potencjału wzrostu biznesu w regionie
    • nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych ze strategicznymi Klientami
    • koordynacja działań promocyjnych, kontrola poprawności kampanii reklamowych, nadzór nad poprawnością wdrożenia promocji

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie
    • umiejętność obsługi komputera
    • prawo jazdy kat. B
    • doświadczenie w pracy w handlu detalicznym (preferowana branża paliwowa)
    • doświadczenie w zarzadzaniu zespołem co najmniej 5 osób
    • samodzielność, operatywność
    • zaangażowanie i samodzielne, kreatywne myślenie
    • umiejętność efektywnego zarządzanie zespołem
    • mile widziana znajomość podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania, rachunkowości i prawa pracy
    • ubezpieczenie działalności

    Zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV wraz ze zdjęciem
    w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia
    za pomocą przycisku Aplikuj teraz pod ogłoszeniem.

    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty!!!


    Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r .o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.

    ANWIM S.A. ul. Ordona 1A, 01-237 Warszawa.