Oferta pracy

Poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania wyrażasz zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie pozostałych danych osobowych zawartych w mojej aplikacji wykraczających poza zakres wskazany w art. 221 paragraf 1 kodeksu pracy przez Easysend Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku al. Grunwaldzka 223, 80-266 Gdańsk.” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych przez Easysend Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku al. Grunwaldzka 223, 80-266 Gdańsk.”
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

AML Specialist

Easysend Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Ważna jeszcze 14 dni
    do: 08 lip 2021
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Easysend Polska Sp. z o.o.

aleja Grunwaldzka 223

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Przegląd i dostosowanie dokumentacji w zakresie KYC/AML do wymagań regulacyjnych

  • Optymalizacja procesów KYC/AML z wykorzystaniem metod analizy danych

  • Podejmowanie działań zwiększających efektywność operacyjną procesów KYC/AML

  • Zbieranie danych i dokumentacji dot. klientów/transakcji zgodnie z wymogami regulacyjnymi

  • Badanie potencjalnie podejrzanych zachowań klientów/ transakcji

  • Analizowanie i monitorowanie ryzyka operacyjnego na podstawie zebranych danych

  • Identyfikowanie i dokumentowanie nieprawidłowości i zagrożeń oraz ich zgłaszanie

  • Przygotowywanie alertów w procesach monitoringu klientów/transakcji

  • Współpraca z działem obsługi klienta – bieżący monitoring, doradztwo i szkolenie

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata

  • Doskonała znajomość procedur identyfikacji klienta KYC i przepisów AML/CFT

  • Zainteresowanie technologiami informatycznymi w obszarze KYC/AML oraz analizą danych

  • Umiejętność analitycznego myślenia – analiza danych ilościowych i jakościowych

  • Samodzielność w organizowaniu pracy własnej i chęć rozwijania wiedzy o AML/CFT

  • Umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej oraz szkolenia współpracowników

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu zaawansowanym

To oferujemy

  • Samodzielnie stanowisko z możliwością dalszego rozwoju

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w instytucji płatniczej w Polsce i UK

  • Elastyczne warunki zatrudnienia i pracy

  • Dofinansowanie w ramach platformy Multikafeteria

  • Pakiet medyczny oraz Ubezpieczenie na życie

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

Easysend Polska Sp. z o.o.

EasySend to polska firma branży Fintech z 15-letnim doświadczeniem. Specjalizujemy się w nowoczesnych przelewach międzynarodowych, obsługując zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jesteśmy zgranym, 24-osobowym zespołem, który opiera się na partnerstwie we współpracy. Wierzymy, że otwartość na rozwój i aktywne stawianie czoła wyzwaniom jest kluczem do sukcesu.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Aplikowanie

Jeśli jesteś zainteresowany/a naszą ofertą, wyślij CV poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania