Ta oferta pracy jest nieaktualna od 274 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk Systemowy

  • Gdynia, pomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 25.07.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy jedną z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspertem w dziedzinie usług obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórcą jednego z pierwszych na rynku funduszu sekurytyzacyjnego.

    Swoją ofertę kierujemy do banków, instytucji finansowych, funduszy sekurytyzacyjnych, firm telekomunikacyjnych oraz innych podmiotów gospodarczych świadczących usługi na masową skalę. Gwarantujemy wysoką skuteczność, dopasowanie rozwiązań do procedur i wymagań Klientów oraz poszanowanie zasad prawa i standardów współżycia społecznego.

    BEST S.A. od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

    W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: 

    Analityk Systemowy
    Miejsce pracy: Gdynia

    Główne zadania osoby na tym stanowisku:

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie analizy systemowej i technicznej oraz współpracę z analitykami biznesowymi na potrzeby realizowanych projektów informatycznych. Do obowiązków będzie należała także analiza zakresu, szacowanie kosztu i pracochłonności projektów informatycznych, dokumentowanie prac analitycznych oraz projektowych (UML) oraz współpraca z dostawcami oprogramowania i programistami.

    Wymagania stawiane Kandydatom:

    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
    • wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne;
    • doświadczenie w pozyskiwaniu i analizie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych;
    • dobra znajomość notacji UML;
    • umiejętność modelowania procesów biznesowych;
    • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
    • znajomość języka angielskiego na poziomie wykorzystywania dokumentacji technicznej;
    • dodatkowym atutem będzie znajomość Enterprise Architect;

    Oferujemy

    • udział w ciekawych, strategicznych dla firmy projektach;
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów;
    • realny wpływ na podejmowane działania;
    • dużą samodzielność pracy;
    • pakiet medyczny;
    • program Work-Life Balance (w tym dofinansowanie do karty Benefit Multisport, dni Owoca, udział w grze firmowej Play BEST);
    • pakiet dodatkowych benefitów dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV poprzez przycisk Aplikuj.
    .
    Więcej informacji o pracy w BEST S.A. znajdziesz w prezentacji: http://www.pracuj.pl/poznaj-pracodawce/best-s.a.,15300581
    Naszym Pracownikom zapewniamy pracę w nowoczesnym biurze, dostosowanym także do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych teraz i w przyszłości przez BEST S.A. z siedzibą w Gdyni, (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
    bottom