Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Za co będziesz odpowiedzialny? Za przeprowadzanie audytów dotyczących strategii kampanii i słów kluczowych i rekomendowanie najlepszych rozwiązań z uwzględnieniem tego, o co prosi klient. Za monitorowanie i zarządzanie raportami i narzędziami do...

  • Wrocław, dolnośląskie 19.09.2018

    Obowiązki: Analiza danych bieżących i historycznych dot. działalności sklepu internetowego, Tworzenie raportów oraz wskazywanie miejsc wymagających optymalizacji w sklepie internetowym, Rozwój analityki sklepu internetowego, Budowanie modelu...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów związanych z wyświetlaniem reklam na stronach oraz incydentów z technologiami WWW (HTML5, JavaScript) Udzielanie konsultacji i dzielenie się wiedzą techniczną z zespołami wsparcia technicznego Regularna...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Ochmanów (pow. wielicki), małopolskie 19.09.2018

    Miejsce pracy: Ochmanów, okolice Krakowa Numer referencyjny: 04/AIT/AS/2018 Główne zadania: zarządzanie aplikacjami użytkowanymi w firmie; współpraca z dostawcami w realizacji bieżącego utrzymania aplikacji i systemów oraz rozwiązywaniu...

  • Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    Dołącz do Zespołu w Warszawie – będziesz uczestniczyć w projektach realizowanych dla naszych Klientów. Zadania: wsparcie w zarządzaniu konwersją sprzedażową na stronie internetowej badanie zachowań użytkowników w celu usprawniania ścieżki klienta...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    Co będziesz robić: projektować i wdrażać raporty w obszarze Omnichannel, analizować przepływy i produktywność w kanale eCommerce wraz z przygotowywaniem rekomendacji i wniosków, codzienne modelować i rozwijać platformę, Single Point of Contact...

  • Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    JEŚLI CHCESZ: Prowadzić projekty analityczne, budować modele scoringowe i segmentacyjne, automatyzować bieżące procesy Analizować zachowania klientów w Internecie zarówno poprzez www jak i mobile Tworzyć analizy ad hoc i rozwiązania statystyczne...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    analityk w obszarze e-commerce

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 15.09.2018

    Co będzie należało do Twoich obowiązków: Przygotowanie i realizacja kampanii płatnych w kanale facebook, emailing, display, remarketing Współtworzenie strategii marketingowej w mediach cyfrowych nakierowanej na pozyskiwanie i budowanie lojalności...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.09.2018

    Opis stanowiska: Osoba, której szukamy, będzie odpowiedzialna za analizę danych webowych jak i sprzedażowych dla kanału online. Do jej obowiązków będzie należeć również wskazywanie kierunków zapewniających wzrost konwersji strony internetowej...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.09.2018

    Czym będziesz się zajmować: Uzgadnianiem i analizowaniem wymagań biznesowych w zakresie rozwiązań retail / e-commerce / omni-channel . Definicją procesów biznesowych, tworzeniem specyfikacji funkcjonalnych. Wsparciem architektów w przełożeniu...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 11.09.2018

    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Wsparcie procesów decyzyjnych w organizacji, poprzez dostarczanie raportów i opracowywanie rekomendacji w oparciu o wyniki statystycznej analizy danych Przygotowywanie pogłębionych, wielowymiarowych analiz,...

  • Warszawa, mazowieckie 11.09.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: Optymalizację wyników prowadzonych kampanii, pod względem efektywności budżetowej (wskaźniki CPL i CPS) Analizę zachowań użytkowników w serwisach internetowych Grupy PZU Segmentację użytkowników oraz...

  • Wrocław, dolnośląskie 06.09.2018

    Twoim zadaniem będzie rozwój narzędzi analitycznych oraz pozyskiwanie i łączenie danych z różnych źródeł (Google Analytics, bazy MySQL) na potrzeby raportów i analiz . Dodatkowo zajmiesz się codzienną analizą i okresowym raportowaniem kluczowych...