Oferta pracy

Analityk/Analityczka Danych

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Codzienne wsparcie w analizach ruchu i zachowań użytkowników

  • Wyszukiwanie insightów i tworzenie rekomendacji dla działów produktu, pricingu i sprzedaży

  • Współpraca z Product Managerami w zakresie analitycznego wsparcia rozwoju produktów takich jak DMP, plansza RODO i produkty reklamowe

  • Analityka efektywności wykorzystania naszych powierzchni reklamowych

  • Współpraca przy tworzeniu testów A/B oraz analiza ich wyników

  • Wsparcie zespołów developerskich w implementacji niestandardowych pomiarów

  • Udział w projektach specjalnych poprawiających działania i procesy biznesowe na poziomie całej grupy

Nasze wymagania

  • Znajomość SQL i praktyczne doświadczenie z bazami danych

  • Min. 1 rok doświadczenia w obszarze analityki internetowej

  • Doświadczenie w wykorzystaniu w analityce Python’a lub R’a

  • Znajomość narzędzi do wizualizacji danych (np. Tableau, DataStudio)

  • Wysokie umiejętności interpretacji danych i przygotowywania rekomendacji biznesowych w oparciu o dane

  • Mile widziana znajomość AWS, Google Analytics

To oferujemy

  • Umowę o pracę lub B2B

  • Pracę z ciekawymi ludźmi w inspirującym środowisku

  • Możliwość pracy nad ciekawymi zagadnieniami analitycznymi

  • Dużą autonomię w pracy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • inicjatywy sportowe

  • nowoczesne biuro

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Ringier Axel Springer Polska jest wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt, Newsweek, Forbes, Business Insider, ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo i Jakdojadę.

Przewiń do profilu firmy

Poszukujemy analityka/analityczki danych z praktycznym doświadczeniem rozwiązywania problemów biznesowych. Jako specjalista w zespole Product&User Inteligence będziesz pełnił ważną rolę procesie rozwoju produktów w grupie Ringier Axel Springer Polska.