dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAnalityk/Analityczka Danych
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
warmińsko-mazurskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Codzienne wsparcie w analizach ruchu i zachowań użytkowników
Wyszukiwanie insightów i tworzenie rekomendacji dla działów produktu, pricingu i sprzedaży
Współpraca z Product Managerami w zakresie analitycznego wsparcia rozwoju produktów takich jak DMP, plansza RODO i produkty reklamowe
Analityka efektywności wykorzystania naszych powierzchni reklamowych
Współpraca przy tworzeniu testów A/B oraz analiza ich wyników
Wsparcie zespołów developerskich w implementacji niestandardowych pomiarów
Udział w projektach specjalnych poprawiających działania i procesy biznesowe na poziomie całej grupy
Nasze wymagania
Znajomość SQL i praktyczne doświadczenie z bazami danych
Min. 1 rok doświadczenia w obszarze analityki internetowej
Doświadczenie w wykorzystaniu w analityce Python’a lub R’a
Znajomość narzędzi do wizualizacji danych (np. Tableau, DataStudio)
Wysokie umiejętności interpretacji danych i przygotowywania rekomendacji biznesowych w oparciu o dane
Mile widziana znajomość AWS, Google Analytics
To oferujemy
Umowę o pracę lub B2B
Pracę z ciekawymi ludźmi w inspirującym środowisku
Możliwość pracy nad ciekawymi zagadnieniami analitycznymi
Dużą autonomię w pracy
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
inicjatywy sportowe
nowoczesne biuro
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Ringier Axel Springer Polska jest wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt, Newsweek, Forbes, Business Insider, ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo i Jakdojadę.
Poszukujemy analityka/analityczki danych z praktycznym doświadczeniem rozwiązywania problemów biznesowych. Jako specjalista w zespole Product&User Inteligence będziesz pełnił ważną rolę procesie rozwoju produktów w grupie Ringier Axel Springer Polska.