background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Analityk/Analityczka danych (zespół segmentowy klienta premium)

mBankO firmie

mBank

płk. Jana Kilińskiego 74

Śródmieście

Łódź

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • analiza, monitoring i cykliczne raportowanie zachowań klientów premium w bazie mBanku (śledzenie wyników finansowych, biznesowych, zachowań konsumentów)
  • szukanie potencjałów – kreatywne podejście do analizy danych, wskazywanie kierunków rozwoju dla segmentu
  • rekomendowanie inicjatyw wpierających akwizycję i zwiększających zaangażowania klientów z bazy mBanku
  • udział w projektach

Nasze wymagania

  • masz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów (np. informatyka i ekonometria, analityka gospodarcza, ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, matematyka)
  • posiadasz doświadczenie w analizie danych
  • bardzo dobrze znasz Excela oraz masz doświadczenie z językiem SQL
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
  • grasz zespołowo i łatwo nawiązujesz kontakty
  • potrafisz wyciągać wnioski z danych i w sposób jasny je komunikować

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • brak dress code’u
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji

1

Zapoznamy się z Twoim CV

2

Zaprosimy Cię na spotkanie (online)

3

Damy znać, jak Ci poszło!

Nasz zespół

Jesteśmy Wydziałem Klienta Premium, który odpowiada za akwizycję, lojalizację, uproduktowienie i retencję klientów zamożnych. Bierzemy udział w projektach kros-segmentowych i kros-organizacyjnych. W swojej codziennej pracy koncentrujemy się na kliencie, jego potrzebach i napięciach. Dbamy o ich uwzględnianie w pracach nad nowymi i udoskonalanymi ofertami. Śledzimy zachowania segmentu i budujemy rekomendacje dla działań komunikacyjnych i rozwoju związanych z nimi produktów i usług.

Jesteśmy zorganizowani – prowadzimy Fundację, która wspiera dzieci w młodzież w nauce matematyki i gramy razem z WOŚP!

Tworzymy know how – w 2020 przeprowadziliśmy 150 warsztatów i szkoleń na uczelniach, dzieląc się wiedzą i inspirując do innowacji.

Dajemy więcej możliwości – prawie 2500 pracowników jest z nami już ponad 10 lat. I zupełnie nas to nie dziwi. Wciąż znajdują nowe możliwości rozwoju i pracy w Grupie mBanku.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
UGR/067/0622

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Analityk/Analityczka danych (zespół segmentowy klienta premium), płk. Jana Kilińskiego 74, Śródmieście, Łódź