Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAnalityk Aplikacji ERP / Architekt rozwiązań
American Heart of Poland S.A.
lubelskie
lubelskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca zdalna
Technologie, których używamy
Wymagane
ERP
DMS
HRMS
Twój zakres obowiązków
Analizuje, kategoryzuje i szacuje żądania ze strony biznesu w zakresie systemów w „obszarze szarym” - systemy ERP, HRMS, DMS
Wraz z właścicielem biznesowym pełni rolę „Product Ownera” systemów w obszarze szarym
Pełni kontrolę nad relacjami z klientem wewnętrznym, w tym zaangażowanie biznesowe i poparcie dla określonych rozwiązań
Posiada dogłębną wiedzę z konfiguracji i użytkowania systemów w obszarze szarym (ERP, HRMS, DMS) oraz wiedzę na temat systemów w obszarze „białym” (medycznym).
Odpowiada całościowo za proces rozwoju oprogramowania dla podległych systemów: ocena wymagań, architektura rozwiązania, analiza wykonywalności, analiza funkcjonalna i techniczna, specyfikacje, nadzór nad wykonaniem, testowanie, wdrożenie, migracja, etc.
Współpraca z dostawcami w zakresie dialogu funkcjonalnego zmian, rozszerzeń i nowych funkcjonalności – dbanie o spójność rozwiązań i odpowiednią wycenę nakładu pracy po stronie wytwórczej u dostawcy
Określa minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne dla zmian zamawianych u dostawców
Utrzymuje repozytorium architektoniczne
Aktywnie uczestniczy w maksymalizacji wykorzystania istniejących funkcjonalności systemów szarych przez użytkowników (moduły, funkcjonalności, sposób użycia) oraz spójność danych zarówno w rozwiązaniach jak i pomiędzy domenami
Monitoruje proaktywnie plan zmian i rozwoju aplikacji domenowych, współuczestniczy w dialogu z dostawcami w zakresie ich dalszej ewolucji
Zarządza codziennymi operacjami z dostawcami lub wykonawcami w zakresie aplikacji ERP, HRMS, DMS
Wsparcie dla systemów w obszarze szarym, m.in. przy walidacji poprawek i obejść od dostawcy.
Nasze wymagania
Bardzo dobra znajomość systemów obszaru szarego – ERP, DMS, HRMS – w szczególności Comarch CDN XL oraz Comarch Optima
Podstawowa znajomość ram architektonicznych TOGAF oraz oprogramowania Enterprise Architect – utrzymanie Repozytorium Architektury
Doświadczenie w pracy w branży medycznej
Zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia
Bardzo dobra znajomość modelu biznesowego i operacyjnego sposobu działania klinik medycznych. Bardzo dobra znajomość procesów księgowych, logistycznych i w obszarze HR
Minimum 3-5 lat na analogicznych stanowiskach
Bardzo dobra znajomość środowisk Microsoft i Office
Wysokie zdolności komunikacyjne, nastawienie na współpracę
To oferujemy
Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji
Atrakcyjne warunki płacowe
Pakiet benefitów pozapłacowych
Przyjazną atmosferę pracy
Niezbędne narzędzia pracy
American Heart of Poland S.A.
Grupa American Heart of Poland S.A. istnieje od 2000 r., założona została z inicjatywy wybitnych lekarzy z Polski i Stanów Zjednoczonych. W przeciągu kilkunastu lat stała się liderem sektora wysokospecjalistycznych usług medycznych, wprowadzając innowacyjne na skalę światową rozwiązania w zakresie technologii medycznej. Obecnie Grupę American Heart of Poland tworzy ponad 30 placówek medycznych, Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe „Ustroń” S.A. oraz Centrum Badawczo-Rozwojowe, co czyni z nas jedyną w Polsce tak wyspecjalizowaną siecią, która w kompleksowy sposób leczy schorzenia sercowo-naczyniowe począwszy od prewencji i profilaktyki, terapię w ramach nowoczesnych procedur interwencyjnych zakresu kardiologii inwazyjnej, kardiochirurgii oraz chirurgii naczyniowej, aż po rehabilitację pozwalającą na szybki powrót do pełnej sprawności i życia społecznego.