Oferta pracy

Goldman Recruitment

Analityk Systemowy

Goldman RecruitmentO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 21 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Goldman Recruitment is a leading Polish consulting company specializing
in recruitment using Search & Selection and Executive Search methods.
Our ambition is to provide the highest level of service, ahead of the market
and creating a new standard in the personal consulting industry.

www.goldmanrecruitment.pl
Do obsługi jednego z naszych kluczowych Klientów - dużej, międzynarodowej organizacji - poszukujemy kandydatów na stanowisko Analityka Systemowego.
Analityk Systemowy
Work place: Warszawa
Ref. no 192341/7077

 

Opis stanowiska:

  • zbieranie oraz weryfikacja scenariuszy biznesowych,
  • koordynacja wsparcia i prac rozwojowych przy platformach dla pracowników oraz klientów,
  • przygotowywanie scenariuszy testowych, dokumentacja testów oraz zebranych wymagań ze strony biznesowej,
  • koordynowanie prac wdrożeniowych związanych ze zidentyfikowanymi błędami zgodnie z obowiązującym SLA agencji,
  • dbanie o właściwy przepływ informacji pomiędzy interesariuszami biznesowymi a dostawcą,
  • nadzór nad realizacją zadań utrzymaniowych,
  • wsparcie w procesie wdrażania globalnych rozwiązań.

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, 
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2), 
  • znajomość platform do współpracy (Jira, Confluence),
  • rozwinięte umiejętności analityczne, 
  • umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • proaktywność.

Oferta obejmuje:

  • dowolną formę współpracy,
  • możliwości rozwoju w ramach wewnętrznych projektów,
  • pakiet benefitów,
  • biuro w dogodnej lokalizacji (praca zdalna w czasie pandemii).
Do obsługi jednego z naszych kluczowych Klientów - dużej, międzynarodowej organizacji - poszukujemy kandydatów na stanowisko Analityka Systemowego.
Analityk SystemowyNumer ref.: 192341/7077

 

Opis stanowiska:

  • zbieranie oraz weryfikacja scenariuszy biznesowych,
  • koordynacja wsparcia i prac rozwojowych przy platformach dla pracowników oraz klientów,
  • przygotowywanie scenariuszy testowych, dokumentacja testów oraz zebranych wymagań ze strony biznesowej,
  • koordynowanie prac wdrożeniowych związanych ze zidentyfikowanymi błędami zgodnie z obowiązującym SLA agencji,
  • dbanie o właściwy przepływ informacji pomiędzy interesariuszami biznesowymi a dostawcą,
  • nadzór nad realizacją zadań utrzymaniowych,
  • wsparcie w procesie wdrażania globalnych rozwiązań.

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, 
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2), 
  • znajomość platform do współpracy (Jira, Confluence),
  • rozwinięte umiejętności analityczne, 
  • umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • proaktywność.

Oferta obejmuje:

  • dowolną formę współpracy,
  • możliwości rozwoju w ramach wewnętrznych projektów,
  • pakiet benefitów,
  • biuro w dogodnej lokalizacji (praca zdalna w czasie pandemii).

Ogłoszenie archiwalne