Oferta pracy

Analityk biznesowy /Analityk biznesowo-systemowy (finanse, telco i inne)

Nexio Management Sp. z o.o.

110,00150,00 netto (+ VAT) / godz.
  • lubelskie

    lubelskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 3
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Jira

  • SQL

Mile widziane

  • UML

  • BPMN

  • PL/SQL

  • Oracle

  • Sezam

System operacyjny

O projekcie

Oferujemy kilka różnych wakatów dla Analityków Biznesowych i biznesowo-systemowych:

- branża finansowa - Fintech, bankowość i pokrewne

- branża ubezpieczeń - analiza biznesowa i danych

Twój zakres obowiązków

  • Poglądowo (* opis doszczegóławiamy w zależności od projektu):

  • Zbieranie i analiza wymagań biznesowych i/lub systemowych, w tym konsultowanie dokumentacji wymagań

  • Opracowywanie koncepcji rozwiązania na podstawie pozyskanych wymagań za porozumieniem z dostawcami rozwiązań, właścicielami produktów/systemów lub z architektem IT

  • Budowa, mapowanie, tworzenie i reorganizacja procesów biznesowych

  • Uczestnictwo/wsparcie testów

Nasze wymagania

  • Min.3-4lata doświadczenia projektowego w roli Analityka biznesowo-systemowego/Biznesowego lub zbliżonej

  • Umiejętność zbierania i analizy wymagań Klienta - warunek konieczny

  • Znajomość BPMN i/lub UML oraz narzędzia do modelowania typu Visio czy EA- mile widziana (większość projektów)

  • Doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych (Scrum/Agile)

  • Znajomość sql

  • Wykształcenie wyższe, najlepiej techniczne lub pokrewne

  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku projektowy

Mile widziane

  • W zależności od projektu/Klienta wybrane:

  • Doświadczenie w branży finansowej (Fintech, banki, firmy ubezpieczeniowe)

  • Doświadczenie z MS Dynamics CRM

  • Znajomość i doświadczenie związane z integracją systemów poprzez API

  • Znajomość systemów dedykowanych dla ubezpieczeń

  • oraz:

  • Szybka dostępność do projektu

  • Otwartość na pracę w modelu hybrydowym (Warszawa)

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • u klienta
  • koncentrujesz się na jednym projekcie
  • możesz zmienić projekt
  • masz wpływ na produkt
  • koncentrujesz się na rozwoju produktu
  • agile
  • scrum

Skład zespołu

  • backend developer
  • frontend developer
  • architekt
  • programista testów automatycznych
  • tester manualny
  • specjalista cyberbezpieczeństwa
  • product owner
  • project manager
  • scrum master
  • analityk biznesowy
  • analityk systemowy
  • administrator IT

Tak pracujemy nad projektem

  • środowiska testowe

  • testy funkcjonalne

  • testy integracyjne

  • testy jednostkowe

  • testy wydajnościowe

  • testy manualne

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • treningi umiejętności miękkich

To oferujemy

  • Pracę w ciekawej, dynamicznej firmie, realizującej duże i ambitne projekty

  • Ciekawe i rozbudowane portfolio Klientów (finanse, telekomunikacja, media i inne)

  • Elastyczne formy współpracy: kontrakt B2B lub umowa o pracę

  • Atrakcyjne warunki finansowe (w zależności od doświadczenia oraz budżetów Klientów), stabilne warunki zatrudnienia, długoterminową współpracę oraz możliwości zmiany projektów

  • Benefity: Medicover (rozszerzony ze stomatologią), FitProfit

  • Finansowanie certyfikatów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • zajęcia z języka angielskiego

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa online z przedstawicielem HR

2

Rozmowa online z Klientem

Nexio Management Sp. z o.o.

Nexio Management to polska firma technologiczna z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku. Obecnie w naszych centrach kompetencyjnych zatrudniamy ponad 400 konsultantów, którzy świadczą usługi IT dla Klientów na całym świecie. Siedziba Nexio Management mieści się w Warszawie, a nasze przedstawicielstwa zlokalizowane są we Wrocławiu, Lublinie, Rumunii oraz Wielkiej Brytanii. Posiadamy również własne R&D Center, które jest miejscem powstawania innowacyjnych projektów m.in.: w obszarach Big Data, Cloud, CRM, Biling, czy AI.

W ramach naszego portfolio tworzymy szyte na miarę rozwiązania, utrzymujemy i rozwijamy nawet najbardziej wymagające systemy IT. Dostarczamy własne produkty oraz wspieramy zespoły naszych klientów w modelach scale up the team. Naszymi klientami są firmy z całego świata, szukające wsparcia najwyższej klasy ekspertów.

Przewiń do profilu firmy