Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAnalityk Biznesowy
Miloan Polska Sp. z o.o.O firmie
- Nefryt Office CenterWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista
Miloan Polska Sp. z o.o.
Nefryt Office Center
Warszawa
Jeśli interesujesz się nowymi technologiami, trendami w biznesie online i chcesz rozwijać się w branży finansowej, to zgłoś się już dziś. Miloan Polska, firma z branży FinTech, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko:
Opis stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie zaangażowana w rozwój oraz wsparcie procesów dla usług finansowych online/offline. Analityk biznesowy jest częścią zespołu zajmującego się ścisłą współpracą z klientem wewnętrznym oraz firmami IT, które wspierają rozwój i wprowadzanie nowych produktów na rynek.
Szczególnie cenimy analityczne myślenie, chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, systematyczność, ukierunkowanie na klienta, oraz zainteresowanie pracą w nowoczesnych technologiach w celu zapewnienia jak największej wartości dla usług rynku finansowego.
Zakres obowiązków:
- Planowanie, monitorowanie oraz zarządzanie projektami
- Zbieranie wymagań biznesowych
- Tworzenie dokumentacji technicznej
- Testowanie i akceptowanie nowych funkcjonalności
- Wsparcie operacyjne użytkowników wewnętrznych
Cechy idealnego kandydata:
- Samodzielność, pasja do nauki i rozwoju, myślenie systemowe, umiejętność dostrzegania całości problemu, zdolność przeprowadzania analiz i formułowania solidnych punktów widzenia
- Podstawowa wiedza i umiejętności biznesowe
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektem (ze szczególnym uwzględnieniem procesów biznesowych)
- Bardzo dobre zdolności analityczne oraz podejście oparte na dowodach
- Wiedza z zakresu modelowania procesów biznesowych i ich rozwoju
Oczekiwane umiejętności:
- Wysokie umiejętności komunikacyjne werbalne oraz pisemne, w tym umiejętność pisania dokumentów technicznych
- Rozumienie koncepcji systemów informatycznych
- Zdolność przeprowadzenia analizy kosztów / korzyści
- Umiejętność formułowania uzasadnienia biznesowego
- Znajomość technik oraz metod modelowania i analizy danych
- Znajomość SQL, HTML 5, CSS, tworzenia stron internetowych
- dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Wiedza z zakresu produktów finansowych / ubezpieczeniowych
- Znajomość metodyki Agile
- Znajomość notacji BPMN lub podobnej
- Znajomość Power BI, java script, type script, c#, php
Oferujemy:
- Umowa o pracę na pełny etat
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami i agencjami
- Prywatna opieka medyczna
Ogłoszenie archiwalne