Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Analityk Danych/ Analityk Business Intelligence

Transition Technologies–Systems Sp. z o. o.

7 00012 000 brutto / mies.
  • Siedziba firmy

    Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Miejsce pracy

    Cała Polska (praca zdalna)

  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • SQL

  • Oracle

Mile widziane

  • UML

  • BPMN

  • Enterprise Architect

  • Jira

  • Power BI

  • Tableau

Twój zakres obowiązków

  • udział w projektowaniu i utrzymaniu hurtowni danych

  • przygotowywanie dokumentacji projektowej i powdrożeniowej hurtowni danych

  • utrzymywanie bazy wiedzy dotyczącej rozwijanej hurtowni danych (struktury danych, zastosowania biznesowego, powiązań i logiki ich przetwarzania)

  • projektowanie i dokumentowanie warstw analityczno-raportowych

  • analiza procesów biznesowych powiązanych z obszarem raportowania

  • analiza potrzeb biznesowych w zakresie raportowania podczas projektów wdrożeniowych,

  • przygotowywanie raportów w narzędziach klasy BI

  • prowadzenie prezentacji i szkoleń w zakresie obszaru raportowania podczas projektów wdrożeniowych

  • utrzymywanie kontaktów z Klientami w celu zbierania założeń i wymagań biznesowych dotyczących obszaru raportowania

  • dokumentowanie procesów biznesowych oraz wyników analiz systemowych z wykorzystaniem BPMN i UML

  • przygotowywanie scenariuszy testowych, ich weryfikacja z użytkownikiem końcowym oraz zdolność do wsparcia testów akceptacyjnych pod kątem merytorycznym

  • udział w opracowywaniu koncepcji i założeń dla nowych projektów oraz wsparcie w procesie przygotowania ofert wdrożeniowych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym

  • minimum 3 lata praktycznego doświadczenia w rozwoju hurtowni danych jako analityka danych

  • minimum 3 lata praktycznego doświadczenia w analizie danych i wykorzystaniu narzędzi klasy BI

  • umiejętność analizy wymagań biznesowych na potrzeby rozwoju hurtowni danych popartej kilkuletnim doświadczeniem

  • umiejętność analizy danych biznesowych w projektach wdrożeniowych popartej kilkuletnim doświadczeniem,

  • umiejętność opisu procesów biznesowych i dokumentacji hurtowni danych

  • bardzo dobra znajomość języka SQL oraz MS Excel

  • bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy przy relacyjnych bazach danych, zwłaszcza Oracle

  • praktyczne doświadczenie w pracy z narzędziami BI

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (dokumentacja techniczna oraz komunikacja z partnerami technologicznymi)

  • umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, czytelnego przedstawienia wyników analiz biznesowych

  • sumienność i odpowiedzialność za terminowość realizowanych zadań oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

  • umiejętność współpracy w zespole oraz sprawnego komunikowania się w środowisku biznesowym oraz IT

  • bardzo dobra organizacja pracy

  • odporność na stres

Mile widziane

  • praktyczne doświadczenie w pracy z narzędziami BI np. Power BI, Tableau lub pokrewnymi

  • znajomość branży energetycznej i doświadczenie w pracy z danymi w tym obszarze

  • znajomość notacji UML, BPMN wykorzystywane do dokumentowania procesów biznesowych i projektowania systemów informatycznych

  • znajomość narzędzi typu CASE (Enterprise Architect)

  • doświadczenie w projektach realizowanych przy użyciu metodyk zwinnych (np. SCRUM)

  • znajomość narzędzi JIRA

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • agile
  • scrum

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • budżet rozwojowy

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych

To oferujemy

  • ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce Grupy Kapitałowej z branży IT

  • pracę przy innowacyjnych projektach z wykorzystaniem nowoczesnych technologii

  • bezpośredni wpływ na kształtowanie wizerunku Grupy Kapitałowej na rynku

  • możliwość rozwoju kompetencji w szerokim zakresie

  • stabilność zatrudnienia

  • elastyczne godziny pracy i formy zatrudnienia

  • możliwość pracy zdalnej/ hybrydowej

  • karty Multisport, wsparcie psychologa, kursy językowe oraz inne benefity

  • konkursy wewnątrzfirmowe, spotkania integracyjne

  • przedszkole dla dzieci pracowników w okresie wakacyjnym ( lokalizacja Warszawa)

  • przyjazną atmosferę pracy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • wyprawka szkolna

  • paczki świąteczne

  • inicjatywy dobroczynne

Transition Technologies–Systems Sp. z o. o.

Jesteśmy firmą o całkowicie polskim kapitale, jednym z największych w kraju producentem

i integratorem oprogramowania. Swoje produkty i usługi kierujemy głównie do kręgu odbiorców przemysłowych, sektora energii i gazu oraz automatyki przemysłowej w Polsce i na świecie. Zatrudniamy ponad 600 osób w ośmiu oddziałach w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu, Ostrowie Wielkopolskim, Łodzi, Lublinie, Koszalinie, Kielcach i Białymstoku, a także za granicą: na Ukrainie,

w Niemczech oraz USA.

Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: inżynierowie, automatycy, informatycy, testerzy, programiści Java, C++, C#, .NET, iOS, eksperci Oracle i managerowie IT. Tworzymy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań, chętnie podnosimy swoje kwalifikacje i poszukujemy nowych, innowacyjnych rozwiązań.

Przewiń do profilu firmy