dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAnalityk danych
mBank
- płk. Jana Kilińskiego 74, Śródmieście, ŁódźŁódź, łódzkie
- ogłoszenie wygasło 5 miesięcy temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
mBank
płk. Jana Kilińskiego 74
Śródmieście
Łódź
Twój zakres obowiązków
działania analityczne w ramach przygotowywania kampanii marketingu bezpośredniego,
opracowywanie statystycznych podsumowań prowadzonych kampanii i testów,
przygotowywanie analiz i raportów dotyczących klientów detalicznych,
wykorzystywanie, parametryzowanie i rozwijanie narzędzi CRM banku.
analityka w zakresie utrzymania portfela kampanii
analityka w zakresie wprowadzania nowych kampanii
opracowanie statystycznych podsumowań
prace projektowe i rozwojowe
Nasze wymagania
praktyczna znajomość języka SQL,
dobra znajomość Excela,
umiejętność komunikacji w języku angielskim (B2),
umiejętność analitycznego myślenia,
wykształcenie o profilu ścisłym (preferowane kierunki: ekonometria, matematyka, statystyka, analiza danych, informatyka),
umiejętność komunikacji w zakresie prezentacji danych i logicznego argumentowania.
To oferujemy
praca na dużych zbiorach danych,
zgrany zespół ekspertów chętnie dzielący się wiedzą,
praca w interdyscyplinarnych zespołach zwinnych (Agile, Scrum),
dostęp do nowych technologii ułatwiających rozwój, bezpłatny dostęp do wszystkich szkoleń na platformie LinkedIn Learning.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
program emerytalny
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
program rekomendacji pracowników
przeanalizujemy Twoje CV i formularz aplikacyjny
zaprosimy Cię do wykonania zadania praktycznego
spotkasz się online z rekruterką i potencjalną szefową
porozmawiasz online z dyrektorem jednostki biznesowej
mBank
Jak z terabajtów danych wyciągnąć wartościowe informacje? Jak na podstawie danych bankowych określić, który klient potrzebuje kredytu, który chce zainwestować pieniądze, a który zagubił się w bankowej rzeczywistości i potrzebuje pomocy? Na te (i wiele innych) pytań w swojej codziennej pracy odpowiadają pracownicy zespołu Analiz i Zarządzania Kampaniami. Pracujemy głównie z bazami danych oraz narzędziami statystycznymi i CRM. Brzmi ciekawie? Nie czekaj – aplikuj!