Oferta pracy

Analityk danych

mBank

mBank

płk. Jana Kilińskiego 74

Śródmieście

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • działania analityczne w ramach przygotowywania kampanii marketingu bezpośredniego,

  • opracowywanie statystycznych podsumowań prowadzonych kampanii i testów,

  • przygotowywanie analiz i raportów dotyczących klientów detalicznych,

  • wykorzystywanie, parametryzowanie i rozwijanie narzędzi CRM banku.

Podział czasu pracy
20%

analityka w zakresie utrzymania portfela kampanii

30%

analityka w zakresie wprowadzania nowych kampanii

20%

opracowanie statystycznych podsumowań

30%

prace projektowe i rozwojowe

Nasze wymagania

  • praktyczna znajomość języka SQL,

  • dobra znajomość Excela,

  • umiejętność komunikacji w języku angielskim (B2),

  • umiejętność analitycznego myślenia,

  • wykształcenie o profilu ścisłym (preferowane kierunki: ekonometria, matematyka, statystyka, analiza danych, informatyka),

  • umiejętność komunikacji w zakresie prezentacji danych i logicznego argumentowania.

To oferujemy

  • praca na dużych zbiorach danych,

  • zgrany zespół ekspertów chętnie dzielący się wiedzą,

  • praca w interdyscyplinarnych zespołach zwinnych (Agile, Scrum),

  • dostęp do nowych technologii ułatwiających rozwój, bezpłatny dostęp do wszystkich szkoleń na platformie LinkedIn Learning.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • program emerytalny

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

przeanalizujemy Twoje CV i formularz aplikacyjny

2

zaprosimy Cię do wykonania zadania praktycznego

3

spotkasz się online z rekruterką i potencjalną szefową

4

porozmawiasz online z dyrektorem jednostki biznesowej

mBank

Jak z terabajtów danych wyciągnąć wartościowe informacje? Jak na podstawie danych bankowych określić, który klient potrzebuje kredytu, który chce zainwestować pieniądze, a który zagubił się w bankowej rzeczywistości i potrzebuje pomocy? Na te (i wiele innych) pytań w swojej codziennej pracy odpowiadają pracownicy zespołu Analiz i Zarządzania Kampaniami. Pracujemy głównie z bazami danych oraz narzędziami statystycznymi i CRM. Brzmi ciekawie? Nie czekaj – aplikuj!

Przewiń do profilu firmy