Oferta pracy

CMR

Analityk danych sprzedażowych FMCG / Konsultant

CMRO firmie

  • Nowoursynowska 162G, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 11 lut 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

CMR

Nowoursynowska 162G

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie cyklicznych raportów dla klientów z branży FMCG

  • opracowywanie pogłębionych analiz, np. zwyczajów zakupowych, efektywności działań promocyjnych, optymalizacji asortymentu

  • bieżąca współpraca z klientami CMR (producenci i sieci handlowe)

  • bieżący kontakt z działami marketingu, sprzedaży, trade marketingu i zarządzania kategorią czołowych firm FMCG

  • pomoc w realizacji projektów ad hoc

Nasze wymagania

  • zdolności analityczne

  • proaktywne podejście do rozwiązywania problemów

  • znajomość języka angielskiego

  • znajomość MS Excel, Power Point

  • umiejętność pracy w zespole

  • dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne

Mile widziane

  • znajomość branży FMCG

  • doświadczenie zdobyte po stronie producenta, sieci detalicznej lub agencji badań marketingowych – w obszarze marketingu, trade marketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią

  • doświadczenie w sprzedaży usług badawczych i konsultingowych oraz w kontakcie z klientem

  • znajomość oprogramowania R

  • znajomość VBA

  • znajomość Tableau

  • znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL

To oferujemy

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • zróżnicowany zakres obowiązków

  • możliwość zdobycia doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w obszarach analiz rynku, obsługi klienta, zarządzania i sprzedaży

  • możliwość realizacji własnych pomysłów

  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji

  • możliwość elastycznej organizacji czasu i miejsca pracy

  • kartę Multisport

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

CMR

Jesteśmy niezależną agencja badawczą specjalizującą się w analizach wpływu działań marketing-mix na sprzedaż produktów szybkozbywalnych (FMCG).

Przewiń do profilu firmy