Ta oferta pracy jest nieaktualna od 39 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk ds. Customer Due Diligence

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 09.11.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy  rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną  i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas. Więcej informacji na nasz temat:  www.elavon.com

    Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na
    top

    Analityk ds. Customer Due Diligence 

    Miejsce pracy: Warszawa

    Cel stanowiska:

     

    Celem tej roli jest ochrona organizacji przed ryzykiem prania pieniędzy poprzez zastosowanie wszystkich odpowiednich zasad i procedur w monitorowaniu klientów. Analityk ds. Należytej staranności będzie współpracować z innymi liniami biznesowymi, aby zapewnić zgodność Organizacji z wszystkimi przepisami.
     

    Obowiązki:

    • Analiza kont klientów w celu dostosowania ich do obecnych standardów AML;
    • Rozumienie i stosowanie obowiązujących przepisów CIP / CDD i Polityki KYC dla Elavon;
    • Codzienny kontakt z klientami w celu uzyskania wymaganej dokumentacji (telefon, e-mail, list);
    • Współpraca z lokalnymi władzami w Europie, gdy wymagane jest zgłoszenie podejrzanego działania;
    • Ścisła współpraca z zespołami ds. Zgodności w sprawach AML;
    • Ścisła współpraca z zespołami CAM / RM / Premier / Partner.

    Wymagania:

    • Biegłość w j. angielskim;
    • Co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub w rolach związanych z klientami;
    • Analityczny umysł i zdolność do samodzielnej pracy;
    • Elastyczność i dokładność;
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MSOffice;
    • Doświadczenie w AML będzie atutem;
    • Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego;

    Dołączając do naszego międzynarodowego zespołu zyskasz m.in.:

     

    • umowę
      o pracę
    • opiekę
      medyczną
    • ubezpiecznie
      na życie
    • kursy
      językowe
    • karta sportowa /
      dofinansowanie
      do wakacji
    • programy
      rozwojowe
      i szkolenia
    • spotkania
      integracyjne
    • dodatkowe
      dni wolne

    Zainteresowała Cię nasza oferta?

    Wyślij nam swoje CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj teraz na dole strony lub bezpośrednio przez naszą stronę internetową www.elavon.pl (zakładka kariera).


    Do aplikacji dołącz poniższe oświadczenie:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV/Formularzu aplikacyjnym, które podaję dobrowolnie, a które wykraczają poza zakres danych osobowych jakich pracodawca może żądać od kandydata na podstawie przepisów prawa pracy, przez Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie 02-515, ul. Puławska 17, dla celów przeprowadzenia tego procesu rekrutacji.

    bottom