Analityk ds. Customer Due Diligence

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 09.11.2018
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 09.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy  rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną  i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas. Więcej informacji na nasz temat:  www.elavon.com

    Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na
    top

    Analityk ds. Customer Due Diligence

    Miejsce pracy: Warsaw

    Miejsce pracy: Warszawa

    Cel stanowiska:

     

    Celem tej roli jest ochrona organizacji przed ryzykiem prania pieniędzy poprzez zastosowanie wszystkich odpowiednich zasad i procedur w monitorowaniu klientów. Analityk ds. Należytej staranności będzie współpracować z innymi liniami biznesowymi, aby zapewnić zgodność Organizacji z wszystkimi przepisami.
     

    Obowiązki:

    • Analiza kont klientów w celu dostosowania ich do obecnych standardów AML;
    • Rozumienie i stosowanie obowiązujących przepisów CIP / CDD i Polityki KYC dla Elavon;
    • Codzienny kontakt z klientami w celu uzyskania wymaganej dokumentacji (telefon, e-mail, list);
    • Współpraca z lokalnymi władzami w Europie, gdy wymagane jest zgłoszenie podejrzanego działania;
    • Ścisła współpraca z zespołami ds. Zgodności w sprawach AML;
    • Ścisła współpraca z zespołami CAM / RM / Premier / Partner.

    Wymagania:

    • Biegłość w j. angielskim;
    • Co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub w rolach związanych z klientami;
    • Analityczny umysł i zdolność do samodzielnej pracy;
    • Elastyczność i dokładność;
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MSOffice;
    • Doświadczenie w AML będzie atutem;
    • Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego;

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
    • Bogaty pakiet benefitów:
      • opieka medyczna z bezpłatną opieką stomatologiczną, domowymi wizytami lekarzy, ubezpieczeniem w podróży zagranicznej,
      • grupowe ubezpieczenie na życie, Pension Plan,
      • karta Multisport,
      • kursy językowe,
    • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
    • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
    • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikowanie poprzez przycisk Aplikuj teraz na dole strony.

    U.S. Bank Named a 2017 World’s Most Ethical Company® by Ethisphere Institute

     

    Prosimy o dołączenie do aplikacji podpisanego oświadczenia:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Elavon Financial Services Designated Activity Company (Sp. z o.o. o wyznaczonym przedmiocie działalności) Oddział w Polsce z siedzibą przy ul. Puławskiej 17, 02-515 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późniejszymi zmianami). Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych spółkom należącym do grupy U.S. Bancorp. Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania.”
    bottom