Oferta pracy

NUTRICIA Polska Sp. z o.o.

Analityk ds. Efektywności Sprzedaży

NUTRICIA Polska Sp. z o.o.O firmie

NUTRICIA Polska Sp. z o.o.

Redutowa 9/23

Warszawa

Analityk ds. Efektywności Sprzedaży
Warszawa

ABOUT THE JOB

Jako Analityk ds. Efektywności Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/a za rozwijanie strategii działań multikanałowych do HCP i monitorowanie efektywności działań komunikacyjnych dla brandów z obszaru adults Nutridrink, Nutrison oraz tworzenie rekomendacji i modyfikację narzędzi do komunikacji zdalnej tych marek. Dodatkowo otrzymasz szansę na udział w lokalnych i globalnych projektach wspierających rozwój działań multikanałówych. 

Na oferowanym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie harmonogramu działań multikanałowych, w tym rekomendowanie optymalnej częstotliwości docierania do grupy odbiorców poprzez dobór odpowiedniego kanału we współpracy z zespołem Marketingu. Dodatkowo będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Mierzenie efektywności prowadzonych działań, w tym: wyznaczanie KPI, monitorowanie realizacji, przygotowywanie podsumowań i wniosków,
  • Przeprowadzanie kompleksowej analizy, łączącej dane z różnych systemów (CRM, Trigger, CLM, Ipresso itp.), przedstawiające kluczowe wnioski i rekomendacje zespołom Marketingu i Solutions oraz zapewnienie spójności danych w systemach i wprowadzanie zmian odzwierciedlających potrzeby biznesowe,
  • Rekomendowanie scenariuszy optymalizacyjnych mających na celu zwiększenie efektywności prowadzonych działań w przyszłości, w tym zaangażowanie klientów i optymalizacje finansowe (ROI),
  • Zarządzanie systemem CRM. 

ABOUT YOU

Doskonale sprawdzisz się w roli Analityka ds. Efektywności Sprzedaży, ponieważ wyróżniają Cię wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność syntetycznego wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz i  budowania na ich podstawie rekomendacji biznesowych oraz:

  • Posiadasz doświadczenie w obszarze analiz marketingowych/digitalowych/biznesowych,
  • Wykazujesz otwartość i proaktywność we wdrażaniu nowych rozwiązań w obszarze MCE,
  • Jesteś zorientowany na efektywną współpracę międzydziałową. 

Kamil

Młodszy Kierownik ds. Rozwoju Kanałów

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Będziesz mieć dostęp do szerokiego pakietu socjalnego, który oferujemy dla Ciebie i Twojej rodziny, prywatną opiekę medyczną czy ubezpieczenie na życie, Kartę sportową Multisport, Kartę Lunchową i zniżki dla pracowników,
  • Dopłaty z Funduszu Socjalnego (wszystkie benefity znajdziesz na: https://danone.pl/profesjonalisci/#benefity

ABOUT US

DANONE to nie jest zwykła firma – jesteśmy grupą spółek i razem z Żywiec Zdrój i Danone (świeże produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego) realizujemy naszą misję, zgodnie z którą „niesiemy zdrowie tak wielu ludziom jak to możliwe”.
Jako Analityk ds. Efektywności Sprzedaży dołączysz do Działu Business Excellence, otrzymasz realną możliwość kreowania nowego procesu i rozwiązań w docieraniu do lekarzy oraz będziesz mógł/mogła współtworzyć nowy model pracy. 

CO DALEJ:

Jeżeli podoba Ci się nasza propozycja, a Twoje doświadczenie i kompetencje wpisują się w nasze oczekiwania, prześlij nam swoje CV.
Zaaplikuj przez przycisk „Aplikuj!”.

Administratorem Twoich danych osobowych udostępnionych w profilu oraz w dokumentach składanych w ramach rekrutacji jest Nutricia Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Bobrowiecka 8,  00-728 Warszawa).

Analityk ds. Efektywności Sprzedaży

ABOUT THE JOB

Jako Analityk ds. Efektywności Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/a za rozwijanie strategii działań multikanałowych do HCP i monitorowanie efektywności działań komunikacyjnych dla brandów z obszaru adults Nutridrink, Nutrison oraz tworzenie rekomendacji i modyfikację narzędzi do komunikacji zdalnej tych marek. Dodatkowo otrzymasz szansę na udział w lokalnych i globalnych projektach wspierających rozwój działań multikanałówych. 

Na oferowanym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie harmonogramu działań multikanałowych, w tym rekomendowanie optymalnej częstotliwości docierania do grupy odbiorców poprzez dobór odpowiedniego kanału we współpracy z zespołem Marketingu. Dodatkowo będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Mierzenie efektywności prowadzonych działań, w tym: wyznaczanie KPI, monitorowanie realizacji, przygotowywanie podsumowań i wniosków,
  • Przeprowadzanie kompleksowej analizy, łączącej dane z różnych systemów (CRM, Trigger, CLM, Ipresso itp.), przedstawiające kluczowe wnioski i rekomendacje zespołom Marketingu i Solutions oraz zapewnienie spójności danych w systemach i wprowadzanie zmian odzwierciedlających potrzeby biznesowe,
  • Rekomendowanie scenariuszy optymalizacyjnych mających na celu zwiększenie efektywności prowadzonych działań w przyszłości, w tym zaangażowanie klientów i optymalizacje finansowe (ROI),
  • Zarządzanie systemem CRM. 

ABOUT YOU

Doskonale sprawdzisz się w roli Analityka ds. Efektywności Sprzedaży, ponieważ wyróżniają Cię wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność syntetycznego wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz i  budowania na ich podstawie rekomendacji biznesowych oraz:

  • Posiadasz doświadczenie w obszarze analiz marketingowych/digitalowych/biznesowych,
  • Wykazujesz otwartość i proaktywność we wdrażaniu nowych rozwiązań w obszarze MCE,
  • Jesteś zorientowany na efektywną współpracę międzydziałową. 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Będziesz mieć dostęp do szerokiego pakietu socjalnego, który oferujemy dla Ciebie i Twojej rodziny, prywatną opiekę medyczną czy ubezpieczenie na życie, Kartę sportową Multisport, Kartę Lunchową i zniżki dla pracowników,
  • Dopłaty z Funduszu Socjalnego (wszystkie benefity znajdziesz na: https://danone.pl/profesjonalisci/#benefity

CO DALEJ:

Jeżeli podoba Ci się nasza propozycja, a Twoje doświadczenie i kompetencje wpisują się w nasze oczekiwania, prześlij nam swoje CV.
Zaaplikuj przez przycisk „Aplikuj!”.

Administratorem Twoich danych osobowych udostępnionych w profilu oraz w dokumentach składanych w ramach rekrutacji jest Nutricia Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Bobrowiecka 8,  00-728 Warszawa).

ABOUT US

DANONE to nie jest zwykła firma – jesteśmy grupą spółek i razem z Żywiec Zdrój i Danone (świeże produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego) realizujemy naszą misję, zgodnie z którą „niesiemy zdrowie tak wielu ludziom jak to możliwe”.
Jako Analityk ds. Efektywności Sprzedaży dołączysz do Działu Business Excellence, otrzymasz realną możliwość kreowania nowego procesu i rozwiązań w docieraniu do lekarzy oraz będziesz mógł/mogła współtworzyć nowy model pracy. 

Ogłoszenie archiwalne