Oferta pracy

Analityk ds. Inwestycji

Bank Gospodarstwa KrajowegoO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Bank Gospodarstwa Krajowego

Aleje Jerozolimskie 7

Warszawa

BGK to państwowy bank rozwoju - centrum kompetencyjne w finansowaniu projektów infrastrukturalnych, eksportu, spółek komunalnych i samorządów. Dzięki naszej unikalnej roli we wspieraniu wzrostu ekonomicznego Polski, oferujemy możliwość rozwoju zawodowego w jedynej takiej organizacji w Polsce, pobudzającej przedsiębiorczość i podnoszącej jakość życia Polaków. Zapewniamy stabilne zatrudnienie w  rozwijającym się i nowoczesnym banku z tradycjami, a także atrakcyjny pakiet szkoleń oraz świadczeń socjalnych.

Analityk ds. Inwestycji

Odpowiedzialność i zadania:

  • Samodzielne przygotowanie analiz inwestycyjnych oraz rekomendacji inwestycyjnych
  • Prowadzenie nadzoru inwestorskiego
  • Opracowanie materiałów dotyczących funduszy oraz inwestycji bezpośrednich
  • Przygotowanie cyklicznych raportów i analiz
  • Raportowanie i współpraca z innymi komórkami banku
  • Realizacja bieżących prac i obowiązków w ramach zespołu
  • Aktywne wspieranie Menedżera ds. Inwestycji w codziennej realizacji obowiązków

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomii, finansów i bankowości
  • 3 – 5 lat doświadczenia w doradztwie inwestycyjnym, bankowości inwestycyjnej, funduszach inwestycyjnych Venture Capital / Private Equity, butikach M&A, itp.
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania funduszy inwestycyjnych, rynku kapitałowego, wycen spółek i funduszy inwestycyjnych, finansów spółek, finansów funduszy inwestycyjnych
  • Doświadczenie na rynku PE oraz VC będzie dodatkowym atutem
  • Certyfikaty związane m.in. z doradztwem inwestycyjnym (CFA, ACCA, Doradca Inwestycyjny) – mile widziane
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Biegłość w posługiwaniu się programami pakietu Office: Excel, Word, Power Point
  • Odpowiedzialność i wnikliwość
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego

Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy