Ta oferta pracy jest nieaktualna od 147 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk ds. Kontrolingu Makroregionu

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 27.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Analityk ds. Kontrolingu Makroregionu
    Miejsce pracy: Kraków
    M552

    Opis zadań:

    • Przeprowadzanie szczegółowych analiz finansowych działalności Makroregionu i przedstawianie wniosków w formie raportów/zestawień/prezentacji.
    • Ocena ryzyka i efektywność projektów inwestycyjnych, przygotowywanie budżetów i prognoz wyników.
    • Przygotowywanie propozycji budżetu i rewizji sprzedaży i kosztów Makroregionu oraz  propozycji budżetu inwestycyjnego Makroregionu.   
    • Przygotowywanie analiz finansowych dotyczących Makroregionu, przedstawienie wniosków w postaci raportów, zestawień, prezentacji z działalności finansowej Makroregionu.
    • Przygotowywanie analiz inwestycyjnych, kontrolę statusu finansowego zaawansowania inwestycji.
    • Bieżący monitoring statusu wykorzystania budżetu inwestycyjnego Makroregionu, przygotowuje raporty prognoz wydatków inwestycyjnych (Rolling Capex) oraz nadzoruje bieżące rozliczanie zakończonych inwestycji.
    • Analiza kosztów Makroregionu, weryfikacja poprawności księgowań.
    • Monitoring zamówień na wydatki kosztowe w Makroregionie, kalkulacja rezerw.
    • Usprawnianie procesów występujących w Makroregionie.
    • Wspieranie realizacji wybranych głównych procesów obsługiwanych przez Makroregionalny Dział Kontrolingu.
    • Współpraca z Działem Kontrolingu w Centrali Spółki oraz z Centrum Usług Wspólnych w zakresie przygotowania potrzebnych informacji finansowych z Makroregionu.
    • Realizacja dodatkowych zadań na polecenie przełożonego.                                           


               

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe.
    • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne.
    • Wiedza z zakresu finansów i ekonomii.
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
    • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca przygotowywanie i analizowanie raportów.
    • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
    • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
    • Mile widziana znajomość środowiska SAP.

     

    Oferujemy:

    • Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
    • Stabilność zatrudnienia.
    • Bogaty pakiet socjalny (20 pakietów socjalnych dedykowanych pracownikom).
    • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.
    • Atrakcyjny system benefitów pozapłacowych.
    • Możliwość stałego podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych.

    Administratorem danych jest Jeronimo Martins Polska S.A. z siedzibą w Kostrzynie 62-025, ul. Żniwna 5. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2720 sklepów w ponad tysiącu miejscowości.

    Firma zatrudnia w Polsce ponad 60 tys. pracowników