Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk ds. Marketingu

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 09.11.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. To także lider w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
     
    Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
     
    Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
    Analityk ds. Marketingu
    Miejsce pracy: Warszawa

    JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY NA POLSKIM RYNKU OFERUJEMY:

    • pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • możliwości rozwoju w największej Firmie w branży rejestracji domen i usług hostingowych, w Europie Środkowo-Wschodniej
    • udział w budowaniu wartości Firmy 
    • profesjonalny proces wdrożenia
    • stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń
    • elastyczną formę i godziny współpracy
    • pakiet benefitów pracowniczych

    PROFIL KANDYDATA:

    • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia
    • doskonale znasz Excel oraz Google Analytics
    • posiadasz wykształcenie wyższe
    • masz min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej z marketingiem
    • praca z danymi sprawia Ci przyjemność
    • jesteś dokładny i skrupulatny
    • masz doświadczenie w optymalizacji kampanii oraz w sporządzaniu raportów, prognoz i analiz
    • potrafisz myśleć strategicznie i wyciągać rzetelne wnioski na podstawie zebranych danych
    • posiadasz wysoką świadomość biznesową

    ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:

    • tworzenie raportów z kampanii
    • praca z danymi służąca optymalizacji podejmowanych działań
    • współudział w tworzeniu strategii firmy
    • optymalizacja kampanii reklamowych
    • bieżąca współpraca z biznesem
    • wykonywanie analiz i prezentacji
    • tworzenie i wdrażanie narzędzi ułatwiających raportowanie
    Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj!

    Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.