Oferta pracy

21333390
Rola Analityka ds. Obsługi Klienta jest zlokalizowana w Banku Handlowym S.A. w Warszawie: https://careers.citigroup.com/docs/policies/BankHandlowyPolandPrivacyNotice.pdf?ieNocache=483

Analityk ds. Obsługi Klienta w Zespole Flying Tellers (zastępstwo na min. rok)

Citi HandlowyO firmie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    do: 19 sie 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Citi Handlowy

aleja Grunwaldzka 103

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

  • Dbanie o zgodność podejmowanych działań, operacji i transakcji z obowiązującymi procedurami i standardami Banku

  • Edukacja i wsparcie klienta w zakresie samoobsługi w preferowanych dla danej czynności kanałach obsługi takich jak: bankomat, Citibank Online, Citi Mobile, CitiPhone

  • Rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami

  • Działania administracyjne związane z gotówką i kompletowaniem wymaganych dokumentów

  • Efektywna współpraca z innymi działami Banku

  • Dbanie o najwyższe wartości i etykę w realizacji codziennych zadań

Nasze wymagania

  • Mobilność - możliwe podróże służbowe

  • Wykształcenie min. średnie

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta

  • Mile widziana znajomość procedur oddziałowych, systemów, usług i produktów bankowych

  • Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu oraz szkoleniu pracowników

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem

  • Dobra znajomość i umiejętność wykorzystania pakietu MS Office

To oferujemy

  • Ciekawe projekty i możliwości dalszego rozwoju w ramach organizacji

  • Możliwość zdobycia doświadczenia poprzez pracę w jednej z wiodących międzynarodowych instytucji bankowych

  • Pracę w dynamicznym środowisku pełnym wyzwań zawodowych

  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • program emerytalny

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • inicjatywy dobroczynne

Citi Handlowy

Analityk ds. Obsługi Klienta dołączy do zespołu tzw. "Flying Tellers". Głównym zadaniem tego zespołu jest kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami Banku. Stanowisko zlokalizowane jest w Oddziale Gold w Gdańsku. Jednocześnie praca może być świadczona w różnych oddziałach Citi Handlowy (Smart i Gold na terenie całej Polski) w przypadku potrzeby wsparcia innych lokalizacji.

Przewiń do profilu firmy