Oferta pracy

Sephora Polska Sp. z o.o.

Analityk ds. wynagrodzeń

Sephora Polska Sp. z o.o.O firmie

Sephora Polska Sp. z o.o.

ul

Warszawa

Analityk ds. wynagrodzeń
zatrudnienie przez firmę zewnętrzną
Miejsce pracy: Warszawa

O nas

W Sephora mamy możliwość tworzenia wyjątkowego świata beauty. Opieramy swoje działanie o solidną wiedzę i wymianę doświadczeń. Dzięki temu możemy nieustannie rozwijać markę i zaskakiwać naszych Klientów nowymi produktami i rozwązaniami. Dołącz do świata piękna i poznaj świat ekspertów z biura Sephora.

Twoje przyszłe obowiązki:

  • analiza wynagrodzeń i benefitów pracowniczych w oparciu o dane wewnętrzne oraz dane rynkowe, tworzenie raportów i rekomendacji zmian,
  • opracowywanie comiesięcznego pliku premiowego, weryfikacja poprawności naliczeń
  • przygotowanie kwartalnego HR Business Review i standardowych raportów HR (zgodnie z wymogami grupy LVMH)
  • przygotowanie i przeprowadzanie corocznego procesu przeglądu wynagrodzeń (ICR) w oparciu o wytyczne i narzędzia Grupy LVMH
  • przygotowywanie analiz i raportów ad-hoc zgodnie z potrzebami działu
  • przygotowanie i przeprowadzenie procesu wartościowania stanowisk (we współpracy z firmą zewnętrzną),
  • zbieranie i analizowanie danych nt. wynagrodzeń w branży retail
  • aktywny udział we wdrożeniu rozwiązań SAP ECP oraz opracowanie instrukcji Payroll
  • przeprowadzenie projektu wdrożenia kafeterii benefitów pracowniczych
  • obsługa kadrowo - płacowa pracowników Regionu Sprzedaży (czasowo).

Nasze wymagania:

  • 4-5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w samodzielnej rozliczaniu płac
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość programów Excel i PowerPoint
  • Zdolności analityczne
  • Bardzo dobra umiejętność prezentowania wyników i omawiania danych
  • Praktyczna znajomość prawa pracy
  • Mile widziane doświadczenie w branży retail
  • Znajomość SAP EC i ECP będzie dodatkowym atutem

Otrzymasz:

  • autonomia
    w wykonywaniu obowiązków
  • programy rozwojowe podnoszące
    kompetencje
  • stabilne zatrudnienie
    i przejrzysta
    komunikacja
  • możliwości rozwoju
    w globalnej
    strukturze
  • szeroki zakres
    benefitów
  • praca
    z ekskluzywnymi
    markami beauty,
    u lidera branży
  • liczne inicjatywy integracyjne i csr
  • indywidualne
    ścieżki kariery
    (związane z twoimi zainteresowaniami)
Zobacz jak pracuje biuro:
opisopis

W Sephora mamy możliwość tworzenia wyjątkowego świata beauty. Opieramy swoje działanie o solidną wiedzę i wymianę doświadczeń. Dzięki temu możemy nieustannie rozwijać markę i zaskakiwać naszych Klientów nowymi produktami i rozwązaniami. Dołącz do świata piękna i poznaj świat ekspertów z biura Sephora.

Analityk ds. wynagrodzeń
zatrudnienie przez firmę zewnętrzną

Twoje przyszłe obowiązki:

  • analiza wynagrodzeń i benefitów pracowniczych w oparciu o dane wewnętrzne oraz dane rynkowe, tworzenie raportów i rekomendacji zmian,
  • opracowywanie comiesięcznego pliku premiowego, weryfikacja poprawności naliczeń
  • przygotowanie kwartalnego HR Business Review i standardowych raportów HR (zgodnie z wymogami grupy LVMH)
  • przygotowanie i przeprowadzanie corocznego procesu przeglądu wynagrodzeń (ICR) w oparciu o wytyczne i narzędzia Grupy LVMH
  • przygotowywanie analiz i raportów ad-hoc zgodnie z potrzebami działu
  • przygotowanie i przeprowadzenie procesu wartościowania stanowisk (we współpracy z firmą zewnętrzną),
  • zbieranie i analizowanie danych nt. wynagrodzeń w branży retail
  • aktywny udział we wdrożeniu rozwiązań SAP ECP oraz opracowanie instrukcji Payroll
  • przeprowadzenie projektu wdrożenia kafeterii benefitów pracowniczych
  • obsługa kadrowo - płacowa pracowników Regionu Sprzedaży (czasowo).

Nasze wymagania:

  • 4-5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w samodzielnej rozliczaniu płac
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość programów Excel i PowerPoint
  • Zdolności analityczne
  • Bardzo dobra umiejętność prezentowania wyników i omawiania danych
  • Praktyczna znajomość prawa pracy
  • Mile widziane doświadczenie w branży retail
  • Znajomość SAP EC i ECP będzie dodatkowym atutem

Otrzymasz:

  • autonomia
    w wykonywaniu obowiązków
  • programy rozwojowe podnoszące
    kompetencje
  • stabilne zatrudnienie
    i przejrzysta
    komunikacja
  • możliwości rozwoju
    w globalnej
    strukturze
  • szeroki zakres
    benefitów
  • praca
    z ekskluzywnymi
    markami beauty,
    u lidera branży
  • liczne inicjatywy integracyjne i csr
  • indywidualne
    ścieżki kariery
    (związane z twoimi zainteresowaniami)

Ogłoszenie archiwalne