Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1226 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk ds. Zarządzania Wartością Klientów

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 11.02.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Analityk ds. Zarządzania Wartością Klientów
    Miejsce pracy: Warszawa


    Zakres odpowiedzialności:
    • opracowywanie koncepcji i kryteriów kampanii utrzymaniowych i lojalizacyjnych
    • koordynacja wdrożeń kampanii
    • wyznaczanie KPI dla działań operacyjnych
    • analiza wyników kampanii utrzymaniowych i lojalizacyjnych
    • przygotowywanie krótko i długoterminowego planu kontaktu z klientami
    • monitorowanie i maksymalizacja szczelności procesu kierowania klientów do kampanii
    • obsługa zgłoszeń użytkowników systemu wsparcia realizacji kampanii

    Oczekiwania:
    • minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku analitycznym
    • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
    • zdolność myślenia analitycznego
    • bardzo dobra organizacja pracy
    • umiejętność kreatywnego szukania rozwiązań
    • odpowiedzialność
    • znajomość branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:
    • współpracę na podstawie umowy o pracę
    • konkurencyjne warunki finansowe oraz dodatkowe benefity
    • szansę podnoszenia kwalifikacji zawodowych, możliwość rozwoju
    • profesjonalne narzędzia pracy

    Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie do nas swojego
    CV klikając przycisk Aplikuj pod ogłoszeniem.



    Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy na wybrane oferty.


    Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."