Oferta pracy

Analityk e-commerce

SAT Sp. z o.o.

  • Szczecin

    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • przeprowadzanie nowych wdrożeń, poprawy jakości danych i ich integracji z wielu źródeł,

  • przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji na potrzeby działu marketingu i e-commerce,

  • testowanie oraz wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań analitycznych,

  • wsparcie w tworzeniu strategii rozwoju digital marketingu dla ponad 10 rynków zagranicznych.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość Google Data Studio i Google Analytics Universal,

  • znajomość SQL na poziomie umożliwiającym tworzenie kwerend agregujących dane,

  • min. 2 lata doświadczenia w projektach rozwijanych w modelu data driven,

  • umiejętność analizy zbiorów danych w poszukiwaniu wzorców,

  • umiejętność interpretowania i raportowanie danych,

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,

  • doświadczenie w branży e-commerce.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,

  • transparentny system wynagradzania,

  • udział w międzynarodowych projektach,

  • narzędzia niezbędne do sprawnego wykonywania zadań,

  • zniżki na produkty dostępne w sportofino.com,

  • dofinansowanie do karty Multisport,

  • ubezpieczenie grupowe

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

SAT Sp. z o.o.

Firma SAT Sp. z o.o., od 30 lat zajmuje się dystrybucją marek sportowych z segmentu premium, a ponad dekadę temu stworzyła S’portofino, czyli sieć salonów stacjonarnych oraz sklep e-commerce (sportofino.com). W codziennej działalności łączy rodzinne tradycje z nieustannym spoglądaniem w przyszłość i szukaniem innowacji, dzięki czemu obecnie w jej portfolio znajduje się ponad 100 marek, którymi zajmuje się liczący ponad 130 osób zespół.

Przewiń do profilu firmy