Oferta pracy

Analityk E-commerce

ALAB laboratoria Sp z o.o.

  • Zawodzie 22, Mokotów, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

ALAB laboratoria Sp z o.o.

Zawodzie 22

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie raportów sprzedaży E-commerce, szczególnie z rozbiciem dla poszczególnych kanałów reklamowych, estymacja, prognozowanie danych

  • Przygotowanie dashboardów prezentujących adekwatne do realizacji celów dane oraz automatyzacja raportowania

  • Interpretacja danych i definiowanie miar skuteczności dla pełnego procesu sprzedaży online (kanały marketingowe: SEM, SEO, SoMe, afiliacja, display, cele na poziomie interfejsu, kampanie sprzedażowe i lead generation)

  • Działania zmierzające do poprawy współczynnika konwersji (CRO)

  • Analiza profili użytkowników i ich zachowania w kanale online; rekomendacje do zmiany

  • Prowadzenie procesu testowania A/B (plany, wdrożenie, ocena rezultatów i rekomendacje)

  • Przeprowadzanie audytów, wdrożenia i konfiguracja narzędzi: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Search Console, Google Data Studio, Google Optimize

  • Rozpoznawanie i ocena nowych trendów rynku i otoczenia konkurencyjnego

Nasze wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w raportowaniu i analizie danych E-commerce i tworzeniu rekomendacji biznesowych

  • Umiejętność swobodnego komunikowania się z osobami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu

  • Umiejętność tworzenia estetycznych raportów i wizualizacji danych

  • Znajomość Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Google Data Studio, HotHar, Google Optimize

  • Bardzo dobra znajomość MS Excel

  • Znajomość SQL

  • Podstawy Javascript, HTML i CSS.

  • Umiejętność modelowania lejków sprzedażowych i ścieżek przepływu użytkowników

  • Samodzielność i wysoka etyka pracy

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i zdolność do efektywnego rozwiązywania problemów.

  • Dobra znajomość j. angielskiego

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy z Big Query

  • Umiejętność korzystania z Microsoft Power BI

  • Doświadczenie w pracy z Google Analytics 4

  • Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio

  • Wykształcenie kierunkowe: marketing internetowy/analityka/UX

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się organizacji,

  • Realny wpływ na rozwój firmy,

  • Kreatywny zespół oraz przyjacielską i otwartą atmosferę pracy,

  • Otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań, 

  • Zniżki na nasze usługi,

  • Kartę Multisport,

  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

ALAB laboratoria Sp z o.o.

Alab  Laboratoria Sp. z o.o.  to  ogólnopolska  sieć  laboratoriów  diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 500 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 85 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

Przewiń do profilu firmy