EMPIK Spółka Akcyjna

Analityk e-commerce

EMPIK Spółka AkcyjnaO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    14 Marzec 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista
Analityk e-commerce
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje przyszłe zadania:

  • Współpraca z IT oraz członkami biznesu przy identyfikowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności w ramach rozwoju aplikacji mobilnej;
  • Rekomendacja rozwiązań i działań biznesowych na podstawie analizy danych i wyciągniętych wniosków;
  • Analizowanie, interpretowanie i raportowanie wdrażanych rozwiązań;
  • Tworzenie i analizowanie raportów – działanie aplikacji, wskaźniki biznesowe, sprzedaż, akcje marketingowe;
  • Tworzenie testów A/B oraz ich analizowanie i raportowanie.
Korzyści dla Ciebie:

Pasujesz do nas, jeśli:

  • Masz co najmniej roczne doświadczenie jako analityk w obszarze e-commerce lub produktu/usługi cyfrowej;
  • Posiadasz praktyczną znajomość m.in. SQL, Google Analytics/Firebase Analitycs;
  • Sprawnie posługujesz się Google Tag Manager, Hotjar, Google Optimize;
  • Znasz podstawy HTML i CSS;
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu średniozaawansowanym;
  • Cechuje Cię analityczne podejście, jesteś osobą samodzielną i proaktywną.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość Power BI.
Analityk e-commerce

Twoje przyszłe zadania:

  • Współpraca z IT oraz członkami biznesu przy identyfikowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności w ramach rozwoju aplikacji mobilnej;
  • Rekomendacja rozwiązań i działań biznesowych na podstawie analizy danych i wyciągniętych wniosków;
  • Analizowanie, interpretowanie i raportowanie wdrażanych rozwiązań;
  • Tworzenie i analizowanie raportów – działanie aplikacji, wskaźniki biznesowe, sprzedaż, akcje marketingowe;
  • Tworzenie testów A/B oraz ich analizowanie i raportowanie.

Pasujesz do nas, jeśli:

  • Masz co najmniej roczne doświadczenie jako analityk w obszarze e-commerce lub produktu/usługi cyfrowej;
  • Posiadasz praktyczną znajomość m.in. SQL, Google Analytics/Firebase Analitycs;
  • Sprawnie posługujesz się Google Tag Manager, Hotjar, Google Optimize;
  • Znasz podstawy HTML i CSS;
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu średniozaawansowanym;
  • Cechuje Cię analityczne podejście, jesteś osobą samodzielną i proaktywną.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość Power BI.

Ogłoszenie archiwalne