Analityk – Ekonometryk [rekrutacja prowadzona online]

CMRO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

CMR

Nowoursynowska 162G

Warszawa

top
Jest niezależną agencją badań marketingowych specjalizującą się w analizach wpływu działań marketing-mix na sprzedaż produktów szybkozbywalnych (FMCG). W związku z rozwojem usług opartych o dane transakcyjne pozyskiwane z Panelu Sklepów
  poszukuje osoby na stanowisku:
Analityk – Ekonometryk
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • rozwój narzędzi automatyzujących i usprawniających proces modelowania oraz analizy danych
  • rozwój analitycznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych
  • opracowywanie pogłębionych analiz segmentacji transakcji i segmentacji placówek handlowych
  • współpraca z klientami CMR (producenci, sieci handlowe, agencje reklamowe i domy mediowe)

Wymagania:

  • doświadczenie w tworzeniu modeli ekonometrycznych wyjaśniających wpływ działań marketingowych na wyniki biznesowe
  • bardzo dobra znajomość ekonometrii i wielowymiarowych analiz statystycznych, data miningu
  • wyższe wykształcenie - Statystyka, Ekonometria, Matematyka, Metody Ilościowe lub inne kierunki analityczne
  • proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • znajomość języka angielskiego
  • MS Excel, Power Point
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne

 

Mile widziane:

  • znajomość branży FMCG
  • doświadczenie zdobyte po stronie agencji badań marketingowych, firmy konsultingowej lub domu mediowego
  • znajomość oprogramowania R
  • znajomość VBA
  • doświadczenie w sprzedaży usług badawczych i konsultingowych oraz w kontakcie z klientem

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w młodym zespole
  • zróżnicowany zakres obowiązków
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • możliwość elastycznej organizacji czasu i miejsca pracy
  • kartę Multisport
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Jest niezależną agencją badań marketingowych specjalizującą się w analizach wpływu działań marketing-mix na sprzedaż produktów szybkozbywalnych (FMCG). W związku z rozwojem usług opartych o dane transakcyjne pozyskiwane z Panelu Sklepów
  poszukuje osoby na stanowisku:
Analityk – Ekonometryk

Obowiązki:

  • rozwój narzędzi automatyzujących i usprawniających proces modelowania oraz analizy danych
  • rozwój analitycznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych
  • opracowywanie pogłębionych analiz segmentacji transakcji i segmentacji placówek handlowych
  • współpraca z klientami CMR (producenci, sieci handlowe, agencje reklamowe i domy mediowe)

Wymagania:

  • doświadczenie w tworzeniu modeli ekonometrycznych wyjaśniających wpływ działań marketingowych na wyniki biznesowe
  • bardzo dobra znajomość ekonometrii i wielowymiarowych analiz statystycznych, data miningu
  • wyższe wykształcenie - Statystyka, Ekonometria, Matematyka, Metody Ilościowe lub inne kierunki analityczne
  • proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • znajomość języka angielskiego
  • MS Excel, Power Point
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne

 

Mile widziane:

  • znajomość branży FMCG
  • doświadczenie zdobyte po stronie agencji badań marketingowych, firmy konsultingowej lub domu mediowego
  • znajomość oprogramowania R
  • znajomość VBA
  • doświadczenie w sprzedaży usług badawczych i konsultingowych oraz w kontakcie z klientem

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w młodym zespole
  • zróżnicowany zakres obowiązków
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • możliwość elastycznej organizacji czasu i miejsca pracy
  • kartę Multisport
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne