Analityk/ Ekspert CRM w obszarze Customer Development

ING Bank Śląski S.A.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Analityk/ Ekspert CRM
w obszarze Customer Development

Pion Bankowości Detalicznej
Departament Zarządzania Relacjami z Klientem

Nr ref.: 21/MG/2105
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Dostarczanie analiz z obszaru rozwoju relacji z klientem: kierunki pozyskiwania nowych klientów, wzrost uproduktowienia i transakcyjności obecnych klientów - samodzielne prowadzenie analiz i business case’ów
  • Tworzenie rekomendacji i inicjatyw oraz koordynacja działań cross-sellowych oraz aktywizujących klientów
  • Współtworzenie segmentacji klientów oraz ich wykorzystywania w praktyce
  • Współpraca z liniami biznesowymi oraz kanałami dystrybucji  w zakresie implementacji nowych produktów, procesów, podnoszenia efektywności sprzedaży oraz wzrostu jakości kontaktów klienta z bankiem
  • Udział w projektach z pogranicza biznesu, IT i Dystrybucji
 
Oczekujemy:
  • Wykształcenie wyższe (wyższe preferowane ekonomia, bankowość, matematyka)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku analitycznym
  • Doświadczenie w bankowości lub innej branży o wysokim stopniu rozwoju CRM
  • Bardzo dobre umiejętności analizowania i syntezy informacji
  • Silny zmysł biznesowy i strategiczne podejście do liczb
  • Inicjatywa, dokładność i samodzielność w działaniu
  • Zaawansowana znajomość MS Excel
  • Bardzo dobra  znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
 

Wszystkich zainteresowanych prosimy
o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem przycisku Aplikuj Teraz.

Administratorem danych jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowice 40-086, Sokolska 34 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Dowiedz się więcej, bądź sobą i zaaplikuj na: www.ingbank.pl/kariera


Wszystkich zainteresowanych prosimy
o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem przycisku Aplikuj Teraz.
Analityk/ Ekspert CRM
w obszarze Customer Development
Numer ref.: 21/MG/2105
  • Dostarczanie analiz z obszaru rozwoju relacji z klientem: kierunki pozyskiwania nowych klientów, wzrost uproduktowienia i transakcyjności obecnych klientów - samodzielne prowadzenie analiz i business case’ów
  • Tworzenie rekomendacji i inicjatyw oraz koordynacja działań cross-sellowych oraz aktywizujących klientów
  • Współtworzenie segmentacji klientów oraz ich wykorzystywania w praktyce
  • Współpraca z liniami biznesowymi oraz kanałami dystrybucji  w zakresie implementacji nowych produktów, procesów, podnoszenia efektywności sprzedaży oraz wzrostu jakości kontaktów klienta z bankiem
  • Udział w projektach z pogranicza biznesu, IT i Dystrybucji
  • Wykształcenie wyższe (wyższe preferowane ekonomia, bankowość, matematyka)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku analitycznym
  • Doświadczenie w bankowości lub innej branży o wysokim stopniu rozwoju CRM
  • Bardzo dobre umiejętności analizowania i syntezy informacji
  • Silny zmysł biznesowy i strategiczne podejście do liczb
  • Inicjatywa, dokładność i samodzielność w działaniu
  • Zaawansowana znajomość MS Excel
  • Bardzo dobra  znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

Pion Bankowości Detalicznej
Departament Zarządzania Relacjami z Klientem

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy