Oferta pracy

Analityk Finansowy

Cavatina GW Sp. z o.o.O firmie

Cavatina GW Sp. z o.o.

Partyzantów 51

Bielsko-Biała

CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy ze sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.

Analityk Finansowy

Opis stanowiska:

  • analiza i weryfikacja rozliczeń z najemcami oraz budżetów operacyjnych dotyczących działalności budynków biurowych,
  • udział w opracowywaniu budżetów i wsparcie w procesie budżetowania dla poszczególnych segmentów działalności Grupy Kapitałowej,
  • udział w sporządzaniu prognoz i projekcji finansowych, biznesplanów,
  • przetwarzanie, analiza i raportowanie danych finansowych wynikających z umów i innych dokumentów prawnych,
  • przetwarzanie, analiza i raportowanie danych finansowych pozyskanych z systemu księgowego,
  • przygotowywanie raportów zarządczych i kontrolingowych dla kierownictwa Grupy Kapitałowej,
  • udział w opracowywaniu i wdrażaniu procesów biznesowych i procedur wewnętrznych,
  • udział w pozyskiwaniu finansowania dla spółek w Grupie,
  • współpraca z innymi działami i zespołami w Grupie,
  • udział w innych projektach i bieżących zadaniach Działu Finansowego,
  • dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów.

Wymagania:

  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy z dużą ilością danych i pod presją czasu,
  • umiejętność pracy z umowami i innymi dokumentami prawnymi,
  • umiejętność identyfikacji błędów i niezgodności,
  • skrupulatność, dokładność, sumienność,
  • otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość),
  • doświadczenie w dziale finansowym,
  • bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana umiejętność obsługi programu Symfonia.

Benefity dla pracowników:

  • karta Multisport dla pracownika i jego rodziny
  • pakiet medyczny dla pracownika i jego rodziny
  • paczki świąteczne
  • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
  • darmowa nauka języków
  • imprezy firmowe
  • wyjazdy integracyjne
  • pyszna kawa
  • atrakcyjne i komfortowe biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego,
  • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
  • pakiet benefitów pracowniczych,
  • wsparcie ze strony pozostałych współpracowników.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy