Oferta pracy

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez GREMI PERSONAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GREMI PERSONAL Sp. z o.o. moich danych osobowych uzyskanych w procesie rekrutacji przez okres 1 roku od daty przesłania niniejszego dokumentu na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest GREMI PERSONAL z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Piastowskie 1/1415, 80-855 Gdańsk. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Analityk Finansowy

Gremi Personal Sp. z o.o.O firmie

  • Wały Piastowskie 1
    Gdańsk, pomorskie
  • Ważna jeszcze 14 dni
    do: 08 lip 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Gremi Personal Sp. z o.o.

Wały Piastowskie 1

Gdańsk

Gremi Personal Sp. z o.o.

Gremi Personal  zapewnia kompleksową obsługę przedsiębiorstw na terenie całej Polski w zakresie uzupełniania braków kadrowych. Zespół naszych ekspertów specjalizuje się w rekrutacji i zatrudnianiu obcokrajowców, głównie z Europy Wschodniej. Gremi Personal jest grupą spółek posiadających biura w 12 głównych miastach Polski, działających według ustalonych jednolitych standardów jakości.

Jesteśmy zgranym zespołem ambitnych i zmotywowanych ludzi, którzy zjednoczyli się pod jedną nazwą – Gremi Personal, mając jeden cel: dążyć do świadczenia usługi na najwyższym poziomie w branży. Nasz zespół jest multikulturowy, składa się z Polaków, Ukraińców, Białorusinów, Litwinów, Rosjan i Mołdawian.

Analityk Finansowy

Miejsce pracy: Gdańsk

Twoja rola to:

  • Przygotowanie analiz i raportów finansowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zarządu, Dyrektora Departamentu Finansowego;
  • Kontrolowanie realizacji ustalonych planów biznesowych;
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu informacji oraz dokumentów;
  • Analiza realizacji budżetów, wyjaśnianie odchyleń, rekomendacje;
  • Dokładne i sumienne wykonywanie obowiązków, poleceń;
  • Dostosowanie się do potrzeb wewnętrznych firmy;
  • Współpraca z innymi działami, w tym głównie z działem księgowości.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Praktycznej znajomości programu Optima Analizy BI (warunek konieczny);
  • Znajomość treści, zasad sprawozdawczości finansowej;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia/Finanse i Rachunkowość/Zarządzanie);
  • Doskonałej znajomości MS Office (w szczególności Excel);
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem;
  • Rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia;
  • Samodzielności, terminowości i dokładności w działaniu;
  • Umiejętności wyciągania wniosków i szybkiego uczenia się;
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.

Dlaczego warto u nas pracować:

  • Oferujemy możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczeń w energicznym i międzynarodowym zespole;
  • Wprowadzenie do pracy, oraz niezbędne szkolenie;
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Narzędzia pracy: telefon i laptop;
  • Dbamy o dobrą atmosferę w pracy;
  • Wspólnie nie tylko pracujemy, ale dzielimy się doświadczeniami;
  • Będziesz pracował w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, wśród osób, które lubią swoją pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


Gremi Personal  zapewnia kompleksową obsługę przedsiębiorstw na terenie całej Polski w zakresie uzupełniania braków kadrowych. Zespół naszych ekspertów specjalizuje się w rekrutacji i zatrudnianiu obcokrajowców, głównie z Europy Wschodniej. Gremi Personal jest grupą spółek posiadających biura w 12 głównych miastach Polski, działających według ustalonych jednolitych standardów jakości.

Jesteśmy zgranym zespołem ambitnych i zmotywowanych ludzi, którzy zjednoczyli się pod jedną nazwą – Gremi Personal, mając jeden cel: dążyć do świadczenia usługi na najwyższym poziomie w branży. Nasz zespół jest multikulturowy, składa się z Polaków, Ukraińców, Białorusinów, Litwinów, Rosjan i Mołdawian.

Analityk Finansowy

Twoja rola to:

  • Przygotowanie analiz i raportów finansowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zarządu, Dyrektora Departamentu Finansowego;
  • Kontrolowanie realizacji ustalonych planów biznesowych;
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu informacji oraz dokumentów;
  • Analiza realizacji budżetów, wyjaśnianie odchyleń, rekomendacje;
  • Dokładne i sumienne wykonywanie obowiązków, poleceń;
  • Dostosowanie się do potrzeb wewnętrznych firmy;
  • Współpraca z innymi działami, w tym głównie z działem księgowości.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Praktycznej znajomości programu Optima Analizy BI (warunek konieczny);
  • Znajomość treści, zasad sprawozdawczości finansowej;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia/Finanse i Rachunkowość/Zarządzanie);
  • Doskonałej znajomości MS Office (w szczególności Excel);
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem;
  • Rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia;
  • Samodzielności, terminowości i dokładności w działaniu;
  • Umiejętności wyciągania wniosków i szybkiego uczenia się;
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.

Dlaczego warto u nas pracować:

  • Oferujemy możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczeń w energicznym i międzynarodowym zespole;
  • Wprowadzenie do pracy, oraz niezbędne szkolenie;
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Narzędzia pracy: telefon i laptop;
  • Dbamy o dobrą atmosferę w pracy;
  • Wspólnie nie tylko pracujemy, ale dzielimy się doświadczeniami;
  • Będziesz pracował w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, wśród osób, które lubią swoją pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne