Oferta pracy

LUX MED Sp. z o.o.

Analityk Finansowy

LUX MED Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 12 lut 2021
  • Umowa o pracę
  • Część etatu
  • Specjalista (Mid / Regular)
LUX MED to społeczność ekspertów z różnorodnym doświadczeniem.
Troszczymy się o zdrowie i rozwijamy w przyjaznej atmosferze.
Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania:

    • Okresowa sprawozdawczość wyników finansowych Grupy Kapitałowej na potrzeby raportowania właścicielskiego;
    • Udział w procesie tworzenia budżetu Grupy Lux Med;
    • Przygotowanie raportów z realizacji budżetu;
    • Udział w przygotowaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych sporządzanych według MSSF;
    • Udział w projektach finansowych;
    • Tworzenie analiz ad hoc na potrzeby osób zarządzających.

     

    Oczekujemy:

    • Min. 2-3 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale sprawozdawczości, kontrolingu, audycie lub podobnym;
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse;
    • Znajomość programów finansowo-księgowych oraz narzędzi wspomagających proces planowania i kontrolingu będzie dodatkowym atutem;
    • Bardzo dobra znajomość MS Office, w tym biegła MS Excel;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
    • Samodzielność, inicjatywa oraz umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu.
Oferujemy:


Analityk Finansowy

Zadania:

  • Okresowa sprawozdawczość wyników finansowych Grupy Kapitałowej na potrzeby raportowania właścicielskiego;
  • Udział w procesie tworzenia budżetu Grupy Lux Med;
  • Przygotowanie raportów z realizacji budżetu;
  • Udział w przygotowaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych sporządzanych według MSSF;
  • Udział w projektach finansowych;
  • Tworzenie analiz ad hoc na potrzeby osób zarządzających.

 

Oczekujemy:

  • Min. 2-3 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale sprawozdawczości, kontrolingu, audycie lub podobnym;
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse;
  • Znajomość programów finansowo-księgowych oraz narzędzi wspomagających proces planowania i kontrolingu będzie dodatkowym atutem;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, w tym biegła MS Excel;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Samodzielność, inicjatywa oraz umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu.

Ogłoszenie archiwalne