Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Analityk Finansowy

PepsiCo Consulting Polska Sp. z o.o

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Wspieranie wewnętrznego procesu planowania i prognozowania OPEX, poprzez weryfikację założeń, zrozumienie odchyleń do roku poprzedniego lub AOP, analizę nowych warunków/polityk wprowadzanych w firmie

  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Działem Planowania Finansowego a pozostałymi działami w obszarze OPEX.

  • Współpraca z właścicielami budgetów w zakresie informacji zaplanowanych kosztów i ich wykonania

  • Przygotowanie comiesięcznych raportów w określonym terminie dla potrzeb biznesu, na temat wykonania planu w liniach OPEX, w sposób umożliwiający zrozumienie odchyleń

  • Zapewnianie, iż dane aktualne są prawidłowe załadowane do systemu TM1 i zgodne z systemami Oracle i SAP

  • Rozwijanie systemu TM1 w zakresie kostki OPEX i P&L, podejmując inicjatywy mające na celu dostosowanie systemu do zmian wynikających z rozwoju biznesu, potrzeb informacyjnych i poprawy efektywności działania systemu

  • Wspieranie testowania sytemów informatycznych dedykowanych dla Działu Planowania i Analiz

Nasze wymagania

  • Wiedza finansowa z zakresu rachunku wyników

  • Doświadczenie z działu księgowości/kontrolingu jest dodatkowym atutem

  • Zrozumienie wpływu danych statycznych na poprawność danych

  • Niezbędne analityczne myślenie i umiejętność pracy z liczbami

  • Znajomość angielskiego

  • Umiejętność pracy w grupie i środowisku o napiętych terminach

  • Doskonała komunikacja z klientami wewnętrznymi od poziomu Dyrektora do Specjalisty

  • Wykształcenie wyższe

  • Nastawienie na rezultat

PepsiCo Consulting Polska Sp. z o.o

Produkty PepsiCo wywołują radość konsumentów ponad miliard razy dziennie w 200 państwach i terytoriach na całym świecie. Przychód netto PepsiCo w 2021 wyniósł ponad 79 miliardów dolarów (około 351 miliardów złotych), dzięki uzupełniającemu się portfolio napojów i żywności przetworzonej, jak Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. PepsiCo oferuje szeroką gamę produktów, włączając w to wiele kultowych marek, z których każda generuje ponad miliardowy dochód ze sprzedaży w ciągu roku.

Kierujemy się naszą wizją bycia światowym liderem napojów i przetworzonej żywości dzięki wygrywaniu z PepsiCo Positive (pep+). pep+ to nasza strategiczna całościowa transformacja, która w centrum stawia zrównoważony rozwój i kapitał ludzki. Chcemy wzrastać operując w ramach granic naszej planety i inspirując pozytywne zmiany dla ziemi i ludzi. By dowiedzieć się więcej, odwiedź www.pepsico.com.

Przewiń do profilu firmy