Ta oferta pracy jest nieaktualna od 25 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk HR

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 22.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bayer to międzynarodowa firma działająca w obszarach Life Science: ochrony zdrowia oraz rolnictwa. Produkty i usługi Bayer mają na celu przynoszenie ludziom korzyści i ulepszanie jakości ich życia. Bayer tworzy wartość poprzez innowacje, wzrost i zapewnianie wysokich zysków. Będąc firmą odpowiedzialną społecznie, Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju. Pracując w Bayer otrzymasz unikalną możliwość aby stać się częścią organizacji będącej w ciągłej fazie wzrostu, a także wiele możliwości rozszerzenia profesjonalnego doświadczenia w firmie, która wspiera innowacje i daje pracownikom siłę do zmian.

    Analityk HR
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    • Przygotowanie danych oraz opracowanie analiz i zestawień z obszaru badań poziomu wynagrodzeń, benefitów, badań satysfakcji i zaangażowania we współpracy z dostawcami zewnętrznymi (HayGroup, Mercer),
    • Współpraca w przygotowaniu prezentacji PowerPoint z zakresu odpowiedzialności HR.
    • Zarządzanie i administrowanie wewnętrznymi projektami w dziale HR (planowanie, weryfikacja statusu postępu projektów, wsparcie logistyczne, przygotowanie prezentacji),
    • Administrowanie stroną intranetową HR, odpowiedzialność za publikację oraz aktualizację informacji na stronie,
    • Administrowanie stroną HR Share Point dla Polski i grupy CEE,
    • Współpraca z działem IT w zakresie tworzenia i wykorzystania narzędzi wspierających procesy HR oraz z działem Komunikacji Wewnętrznej w zakresie tworzenia komunikacji do pracowników o procesach, politykach i innych aktywnościach z obszaru HR,
    • Odpowiedzialność za składanie zamówień w programie SAP SRM oraz zarządzanie obiegiem faktur w programie SAP VIM.
    • Administracja lokalnym systemem HR
    • Administrowanie wnioskami wpływającymi do ZFŚS

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe z obszarów: administracji, zarządzania, HR, finansów, marketingu lub kierunków pokrewnych,
    • 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analizy danych, pracy z liczbami, wyciągania wniosków oraz budowania rekomendacji dla najlepszych rozwiązań,
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
    • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale HR,
    • Biegła znajomość pakietu MS Office,
    • Silna orientacja na klienta,
    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacji z różnym typem klienta wewnętrznego. 

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
    • Możliwość zdobycia wartościowego doświadczenia i rozwoju
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet świadczeń socjalnych.

     

    Jeśli myślisz o karierze w międzynarodowej firmie, chcesz pracować z najlepszymi specjalistami w swojej branży, nie boisz się wyzwań i chcesz się rozwijać – nie zwlekaj!

     

     Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk ‘Aplikuj teraz’

     

     Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.