Oferta pracy

Gemini Polska sp. z o.o.

Analityk Internetowy

Gemini Polska sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • Ważna jeszcze 14 dni
    do: 15 paź 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Analityk Internetowy

Zakres zadań:

  • rekomendowanie działań biznesowych na podstawie danych,
  • wdrażanie narzędzi analitycznych,
  • konfiguracja raportów na potrzeby działów apteki internetowej,
  • przeprowadzanie analiz na potrzeby jednostek odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing, rozwój produktów,
  • udział w projektach rozwojowych apteki internetowej,
  • udział w pracach działu sprzedaży, działu marketingu, rozwoju produktu,
  • komunikację z jednostkami biznesowymi w zakresie dostarczania wniosków z analiz oraz rekomendacji optymalizacji środowiska e-commerce,
  • monitoring ruchu w sklepach internetowych, proponowanie zmian optymalizujących ROAS,
  • konfiguracja Google Analytics oraz Google Tag Manager na potrzeby projektów,
  • wdrażanie skryptów Google Analytics za pomocą Google Tag Manager.

Oczekujemy:

  • minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość narzędzi Google: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data, Studio. Doświadczenie w realizacji projektów analitycznych wykorzystujących te narzędzi,
  • doświadczenie w pracy z Google BigQuery,
  • bardzo dobra znajomość Mircosoft Excel, znajomość SQL,
  • wysokie umiejętności analityczne,
  • samodzielność, duża chęć do nauki,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z Google Cloud Platform,
  • doświadczenie w pracy z narzędziami Marketing Automation,
  • znajomość języków programowania R lub python w zakresie analizy danych.

Oferujemy:

Analityk Internetowy

Zakres zadań:

  • rekomendowanie działań biznesowych na podstawie danych,
  • wdrażanie narzędzi analitycznych,
  • konfiguracja raportów na potrzeby działów apteki internetowej,
  • przeprowadzanie analiz na potrzeby jednostek odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing, rozwój produktów,
  • udział w projektach rozwojowych apteki internetowej,
  • udział w pracach działu sprzedaży, działu marketingu, rozwoju produktu,
  • komunikację z jednostkami biznesowymi w zakresie dostarczania wniosków z analiz oraz rekomendacji optymalizacji środowiska e-commerce,
  • monitoring ruchu w sklepach internetowych, proponowanie zmian optymalizujących ROAS,
  • konfiguracja Google Analytics oraz Google Tag Manager na potrzeby projektów,
  • wdrażanie skryptów Google Analytics za pomocą Google Tag Manager.

Oczekujemy:

  • minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość narzędzi Google: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data, Studio. Doświadczenie w realizacji projektów analitycznych wykorzystujących te narzędzi,
  • doświadczenie w pracy z Google BigQuery,
  • bardzo dobra znajomość Mircosoft Excel, znajomość SQL,
  • wysokie umiejętności analityczne,
  • samodzielność, duża chęć do nauki,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z Google Cloud Platform,
  • doświadczenie w pracy z narzędziami Marketing Automation,
  • znajomość języków programowania R lub python w zakresie analizy danych.

Ogłoszenie archiwalne