
Analityk Internetowy
Eurocash S.A.O firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ważna jeszcze 23 dnido: 12 lut 2021
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
![]() Interesuje Cię sprzedaż internetowa, rynek B2B, Web Analityka, czy najnowsze trendy w handlu i technologii? Chcesz podejmować ambitne zadania i stale rozwijać swoje kompetencje? Od pracodawcy oczekujesz otwartości na nowe rozwiązania oraz samodzielnej pracy? Chcesz brać udział w rozwijaniu największej platformy ecommerce B2B w Polsce? Dołącz do nas! Już teraz sprawdź, czym się zajmujemy - www.dystrybucja.eurocash.pl Analityk Internetowy Miejsce pracy: Warszawa Czym będziesz zajmować się na co dzień?
Zgłoś się do nas jeśli:
Co dla Ciebie mamy?
![]() |
Interesuje Cię sprzedaż internetowa, rynek B2B, Web Analityka, czy najnowsze trendy w handlu i technologii? Chcesz podejmować ambitne zadania i stale rozwijać swoje kompetencje? Od pracodawcy oczekujesz otwartości na nowe rozwiązania oraz samodzielnej pracy? Chcesz brać udział w rozwijaniu największej platformy ecommerce B2B w Polsce?
Dołącz do nas!
Już teraz sprawdź, czym się zajmujemy - www.dystrybucja.eurocash.pl
Czym będziesz zajmować się na co dzień?
- Analizą profilu Klienta i jego zachowań w kanałach internetowych oraz mobilnych,
- Koordynowaniem prac agencji digitalowych oraz dostawców usług IT w obszarze analityki webowej,
- Tworzeniem, optymalizacją i automatyzacją raportów,
- Realizacją i weryfikowaniem określonych KPI, a także rekomendowaniem zmian UX, systemowych oraz analitycznych,
- Optymalizacją wskaźników konwersji oraz analityką w zakresie wsparcia testów A/B,
- Analiza efektywności źródeł ruchu na stronie www,
- Konfiguracją narzędzi analityki internetowej (np. Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Analytics, HotJar)
Zgłoś się do nas jeśli:
- #Bardzo lubisz analizować dane, a na ich podstawie rekomendować możliwości rozwoju i doskonalenia serwisów internetowych/mobilnych,
- Posiadasz minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z analizą danych internetowych,
- Znasz i rozumiesz działanie narzędzi analityki webowej – Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar etc.
- Potrafisz udoskonalać wizualizację danych za pomocą odpowiednich narzędzi (Google DataStudio),
- Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie przeprowadzania testów A/B,
- Zagadnienia z zakresu UX, sprzedaży internetowej oraz marketingu internetowego nie są Ci obce,
Co dla Ciebie mamy?
- #Bardzo ciekawą pracę w kreatywnym zespole z możliwością rozwoju,
- Pracę z nowoczesnymi narzędziami i zaawansowaną technologią związaną z branżą eCommerce,
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- Cykliczne szkolenia #bardzo rozwijające kreatywność,
- Bogaty pakiet socjalny (paczki świąteczne, karty fitness, pakiet medyczny, pikniki itp.).
Ogłoszenie archiwalne