Ta oferta pracy jest nieaktualna od 75 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk Internetowy

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 05.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy polską firmą od prawie 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji działa ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce – www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.

     
    Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
    Analityka Internetowego
    Miejsce pracy: Warszawa
    Na czym będzie polegała Twoja praca?

    Jako Analityk internetowy będziesz odpowiedzialny za analizę zachowań klientów w Internecie, weryfikację kluczowych KPI’s , wyciąganie wniosków z dokonanych analiz oraz ich raportowanie. Będziesz również wskazywał jakie zmiany powinny zajść w serwisie od strony jego użyteczności, jak powinniśmy dostosowywać naszą ofertę asortymentową, aby jak najlepiej odpowiedzieć na jego potrzeby, które źródła ruchu są najbardziej efektywne.

    Narzędzia na których będziesz pracował to m.in. Google Analytics 360, GTM, BigQuery, DC, nasze wewnętrzne narzędzie analityczne oraz narzędzie do testów A/B.

    Jeżeli masz do zaoferowania:

    • doświadczenie w pracy jako analityk internetowy w e-commerce lub specjalista ds. SEM,
    • potrafisz analizować ruch w Internecie, w szczególności za pomocą Google Analytics,
    • znasz podstawowe zasady użyteczności serwisów internetowych,
    • umiesz logicznie myśleć, wyciągać wnioski i wyrażać myśli w mowie, piśmie i cyfrach, tworzyć wizualizacje danych,
    • dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), SQL,
    • samodzielność, dobrą organizację czasu pracy i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
    • rzetelność, dokładność, umiejętność wyciągania wniosków oraz proponowania rozwiązań.

    Dodatkowym atutem będzie:

    • znajomość JavaScript, GTM, inspektora przeglądarki i metodologii testów A/B,
    • wykształcenie wyższe (matematyka / statystyka, fizyka, astronomia, informatyka teoretyczna),
    • doświadczenie w pracy z serwisami e-commerce przy optymalizacji konwersji zakupowej.

    Oferujemy:

    • przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole,
    • udział w ciekawych projektach,
    • szansę ciągłego rozwoju kwalifikacji zawodowych i osobowych,
    • pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bezpłatny parking),
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej.

    Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez EURO-net Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.